چابهار - نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم با پیگیری مطالبات خود به شکل قانونی و مسالمت‌آمیز نمایندگان خود در مجلس را یاری کنند.

مردم مطالبات خود را به‌شکل مسالمت‌آمیز و قانونی پیگیری کنند

به گزارش قدس آنلاین، عبدالغفور ایران نژاد در گفت‌وگویی اظهار داشت: نقد منصفانه و برگزاری تظاهرات مسالمت آمیز از حقوق اساسی مردم است و هیچ‌کس نباید مانع این حق اساسی مردم شود.

وی افزود: اما برگزاری هر تجمع و تظاهرات مسالمت‌آمیزی باید از راه‌های قانونی پیگیری شود تا بهانه به‌دست بیگانگان برای سوء استفاده داده نشود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در تجمعات روزهای گذشته در کشور به‌ دلیل آن‌ که برگزاری تظاهرات از راه‌های قانونی پیگیری نشد و دریافت مجوز از فرمانداری‌ها و استانداری‌ها برای برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز دریافت نشد، عده‌ای محدود به صورت سازماندهی شده تجمع‌ها را از مرحله مسالمت‌آمیز خارج کردند و به خشونت کشاندند.

ایران نژاد ادامه داد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمام مطالبات به‌حق مردم را پیگیری می‌کنند و مردم نیز باید با پیگیری مطالبات خود به شکل مسالمت‌آمیز و قانونی نمایندگان خود را در مجلس یاری کنند و بهانه‌ای به دست منافقان ندهند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.