سنندج- امام جمعه موقت سنندج گفت: صف مردم کردستان از اغتشاش‌گران جداست و هرگونه اقدامی برای به‌وجود آوردن اغتشاش "محکوم" است.

صف مردم کردستان از اغتشاش‌گران جداست/ هر اغتشاشی "محکوم" است

به گزارش قدس آنلاین، ماموستا محمد امین راستی در گفت‌وگویی با اشاره به تجمع تعداد اندکی افراد بی‌هویت و هنجارشکن که با بهانه‌های مشکلات اقتصادی، گرانی و بیکاری به‌دنبال اغتشاش و ایجاد ناامنی هستند، اظهار داشت: واقعاً حساب و صف مردم کردستان از این اغتشاش‌گران جداست و مردم این خطه از سرزمین میهن اسلامی با نظام و رهبری هستند و هیچ شکی در آن نیست.

وی گفت: افرادی که اغتشاش به‌وجود می‌آورند یقیناً هدفشان معیشت مردم و بیکاری جوانان نیست بلکه مزدور خارجی هستند و از سوی دشمنان و بیگانگان هدایت می‌شوند.

امام جمعه موقت سنندج با بیان اینکه هرگونه اقدامی برای به‌وجود آرودن اغتشاش "محکوم و نادرست" است، تصریح کرد: ما کردستانی‌ها نیز این اغتشاش‌ها را محکوم می‌کنیم چراکه حساب و صف مردم از اینها جداست و خود مردم هیچ‌وقت با آنان همراه نیستند.

این عالم برجسته اهل سنت عنوان کرد: آمریکا، استکبار جهانی و تمام گروهک‌های ضدانقلاب از اغتشاش‌گران حمایت می‌کنند و هیچ شکی در آن نیست و اهداف آنان از سوی بیگانگان سرچشمه می‌گیرد.

ماموستا راستی خطاب به تمام جوانان کشور و کردستان افزود: نظام جمهوری اسلامی، نظام مقدس و الهی بوده و در خدمت مردم است و سعی و تلاش دارد که مردم را از فقر، نداری و بدبختی نجات بدهد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.