گرگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت: مردم و کسبه و پزشکان خیابان ولیعصر از وضعیت به وجود آمده در چند روز اخیر در این خیابان شاکی بوده و ما به نیروی انتظامی دستور داده ایم که با آشوبگران و هنجارشکنان و مخلان نظم عمومی برخورد کند.

برخورد قاطع دادستانی با اغتشاش‌گران در گرگان/ شکایت کسبه و پزشکان خیابان ولیعصر از آشوب‌طلبان

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هنجارشکنی و ایجاد ناامنی در جامعه به بهانه وجود مشکلات اقتصادی پذیرفته نیست و با افراد آشوب‌گر برخورد می‌شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه در چند روز اخیر در سطح شهر گرگان شاهد صحنه‌هایی هستیم که سبب اختلال در نظم عمومی شده و مردم و کسبه و پزشکان خیابان ولی‌عصر گلایه‌های زیادی به‌علت مشکلات ترافیکی و بازماندن از کسب و کار به ما داشتند که نیروی انتظامی با دستور قوه قضائیه با آشوب‌طلبان برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان تصریح کرد: به نیروی انتظامی دستور دادم که با مخلان نظام عمومی برخورد کند چراکه در این خیابان مطب بسیاری از پزشکان قرار دارد و مردم می‌خواهند بیماران خود را نزد پزشکان ببرند و این موضوع برای مردم مزاحمت ایجاد کرده و مردم انتظار دارند که ما جلوی این رفتارها را بگیریم.

حقی گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای نظم عمومی جامعه را مختل کنند و دشمن امروز از این وضعیت سوء‌استفاده کرده و مردم را تشویق می‌کند و باید مردم آگاه و هوشیار باشند. افرادی که قصد برگزاری تجمع دارند باید قانونی عمل کرده و مجوزهای لازم را مراجع مربوطه کسب کنند و ما نیز حمایت خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.