رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادعای سرمربی سابق سپیدرود مبنی بر امضای قرارداد این باشگاه با برادرزاده اش را رد کرد.

پاسخ نماینده مجلس به ادعای امید روانخواه

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا رضایی، رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه برادرزاده‌اش با سپیدرود قرارداد بسته، اظهار کرد: بنده برادرازده که ای اهل فوتبال باشد، ندارم و بهتر است، مربی محترمی که این حرف‌ها را می‌زند یک تحقیقی کند.

او ادامه داد: خیلی‌ها فامیلی رضایی دارند اما فردی که خود را به بنده منتسب کرده، کلاهبرداری انجام داده است؛ از طرف دیگر بنده هیچ شناختی از آقای تن‌زاده(مالک باشگاه سپیدرود) ندارم و نخستین باری است که نام چنین فردی را می‌شنوم.

رضایی پس از روشن کردن تلویزیون و دیدن عکس و چهره بازیکنی با فامیلی رضایی که با سپیدرود قرارداد بسته، عنوان کرد: این فرد، ساکن یکی از بخش‌های جهرم است؛ هیچ نسبتی با بنده ندارند ولی در یکی از روستاها به نام سیمکان جهرم ساکن است؛ این بازیکن را می‌شناسم ولی اینکه از مربی‌ای بخواهم به ایشان بازی بدهد، اینطور نیست.

این نماینده مجلس تصریح کرد: اگر فردی برای بستن قرارداد خود را برادرزاده من معرفی کرده، تخلف انجام داده است؛ ایشان یکی از موکلین بنده هستند که در یکی از روستاها زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.