رئیس کمیته امداد امام (ره) گفت: صبوری مدیران نظام در حوادث اخیر متأثر از تدبیر و پختگی آنها است تا مواضع و برنامه‌های دشمنان انقلاب روشن شود و ملّت بتواند مطالبات صادقانه‌ خود را از حرکت‌های هنجارشکنانه و ضدانقلابی متمایز کند.

گفته‌های صریح سردمداران آمریکا، سعودی، رژیم صهیونیستی و منافقین نشانه توطئه جدید آنان علیه ایران

به گزارش قدس آنلاین، پرویز فتاح گفت: کاملا واضح است که وضع اقتصادی بسیاری از مردم عزیزمان مناسب نیست و به تعبیری مشکلات معیشتی به‌گونه‌ای است که نمی‌توان از وضعیت موجود دفاع کرد.

وی با بیان اینکه واقعیت این است که عدم برخورد مناسب با مؤسسات مالی غیرمجاز، گرانی‌ها، دعواهای سیاسی و جناحی متعدد، انعکاس نامناسب بودجه ۹۷ در محافل و رسانه‌ها و محقق‌نشدن وعده‌های انتخاباتی تأثیر به‌سزایی در فضای عمومی کشور داشته و التهاب بالقوه‌ای را ایجاد کرده است، افزود: این ظرفیت عادلانه در نظام وجود دارد که اولا به مردم حق داده شود تا نظرات و انتقادات خود را صریح و روشن ابراز کنند و هم‌زمان مسئولان گوش شنوا داشته باشند و اعتراضات مشروع را به رسمیت بشناسند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: همه مسئولان باید در هر سطحی با دقت و موشکافی پیام نارضایتی مردم از اوضاع مدیریتی و اقتصادی کشور را دریافت کنند و با دقت کامل نسبت به آن واکنش منطقی نشان دهند.

فتاح اظهار کرد: این دغدغه وجود دارد که صبوری و تأمل حکیمانه نظام مورد سوءاستفاده جریان‌های معاند، ضدانقلاب و دشمن ملت ایران قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اغتشاشات اخیرکه باعث وارد آمدن آسیب به اموال عمومی و شخصی مردم و نیز توهین به تمامی ارکان نظام شده است، قطعا منشأ داخلی و خارجی داشت و در روزهای اخیر، گفته‌های صریح سردمداران کشورهای آمریکا، عربستان سعودی، رژیم غاصب صهیونیستی و سازمان منافقین مؤید آن است که ساز و کاری تشکیلاتی و از پیش تعیین‌شده مترصد سوءاستفاده از فرصت‌های داخلی بوده و اغتشاشات فعلی، شرایط را برای ورود و مداخله آشکار آنها مهیا کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی اضافه کرد: اقدام صبورانه این چند روز مدیران نظام را باید متأثر از تدبیر و پختگی آنها دانست تا مواضع و برنامه‌های دشمنان اصلی انقلاب برای مردم ایران روشن شود و ملّت شریف به‌راحتی بتواند مطالبات صادقانه‌ مردمی را از حرکت‌های هنجارشکنانه و ضدانقلابی متمایز کند.

وی گفت:  لازم است تمامی نیروهای انقلابی و مؤمن به‌ نظام و کشور بدون اغماض و با شجاعت کامل آمادگی حضور در صحنه را داشته باشند و در صورت لزوم از تمام ظرفیت خود برای مقابله با دشمن و اغتشاش‌گرانی که آشکارا اموال عمومی مردم را هدف قرار داده و پرچم مقدس ایران اسلامی و حسینیه را با وقاحت به آتش می‌کشند، استفاده کنند. به‌مثابه نهم دی‌ماه ۸۸ - «روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت‌فقیه» - هنگام لبیک گفتن به رهبر معظم انقلاب به همراه بسیجیان سرفراز است تا پاسخی محکم به استکبار جهانی و معاندین انقلاب در سراسر ایران اسلامی داده شود و دشمن را مثل همیشه مأیوس کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.