ساوجبلاغ - فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت:در۹ ماهه نخست سال ۹۶ تعداد ۳۸۱ واقعه طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۷ درصد کاهش به ۱۴۸ مورد رسیده است.

آمار«طلاق» در شهرستان ساوجبلاغ ۲۷ درصد کاهش یافت

به گزارش قدس آنلاین، ابوالقاسم پالیزگیر اظهار کرد:از این میزان طلاق، ۳۶۶ مورد  در مناطق شهری و ۱۵ مورد آن در روستاها رقم خورده است.

وی افزود: در این مدت  بیشترین طلاق صورت گرفته در کمتر از یک سال زندگی مشترک معادل۷/۱۲ درصد، در بین ۱ تا ۲ سال معادل ۹/۷ درصد و درکل بیشترین آمار طلاق در ۵ سال اول زندگی مشترک معادل ۳/۳۸ درصد به وقوع پیوسته است.

فرماندار ساوجبلاغ افزود:نسبت ازدواج به طلاق درشهرستان ساوجبلاغ۸/۲ بوده یعنی به ازای حدود  هر۳ ازدواج، یک طلاق به ثبت رسیده است.

وی همچنین از کاهش ۹/۵ درصدی آمار ولادت در ۹ ماهه سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در ۹ ماهه سال ۹۶  بالغ بر ۱۳۴۰ ولادت در این شهرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۹/۵ درصدی را نشان می دهد.

پالیزگیر تصریح کرد: دراین مدت هم بالغ بر ۳۱۴ مورد وفات ثبت شده است که ۷/۱ فوت به ازای هر هزار نفر جمعیت است.

فرماندار ساوجبلاغ در پایان گفت: جمعیت شهرستان ساوجبلاغ بر اساس آخرین آمار درسال ۹۵ به ۲۵۹۹۷۳ رسیده که ۶/۹ جمعیت استان البرز را شامل می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.