از کسانی که دست پرورده غرب هستند و از سوی غرب مامور ایجاد اغتشاش هستند و بابت ان پول و ارز دریافت می کنند نباید توقع چندانی داشت خانم هیلاری کلیینتون دریکی از سخنانش به صراحت به این موضوع تاکید کرد که با صرف میلیونها دلار پنج هزار ایرانی را برای اهداف خود درداخل کشور آماده کرده است از این رو می توان دریافت آمریکاییها در حال حاضر گوش به زنگ هستند تا از اعتراضات به حق اقتصادی مردم به نفع اهداف خود سوء استفاده کنند وان را به ضدیت با نظام واغتشاش و ضربه زدن به کشور منتهی کنند.

ترامپ ایرانیان را تروریست خوانده اما خودش از اغتشاش گران حمایت می کند/دشمن به وسیله عده ای اغتشاشگر در حال ماهی گرفتن از آب گل آلود است

قدس آنلاین- دکتر محمد حسن قدیری ابیانه با اشاره به اینکه آمریکا ایرانیان را تروریست می خواند اما از اغتشاشات داخلی ایران دفاع می کند به قدس آنلاین گفت: امریکا نشان داده از هر فرصتی علیه مردم ایران در تشدید تحریم ها و فشارها استفاده می کند تا آنها را در تنگنا قرار دهد و از سوی دیگر درحالی که خود بیشترین نقض حقوق بشر را دارد دائما در پی بهانه تراشی علیه حقوق بشر در ایران است و از اعدام تروریست ها و قاچاقچیان مواد مخدر ابراز نارضایتی می کند در حالی که از جنایتکارانی مثل منافقین که هفده هزار نفر را ترور کردند حمایت کرده و در کشور خود به آنها پناهگاه وپایگاه می دهد. وی افزود: ترامپ سیاستمداری است که از کشتار مردم عراق، سوریه و یمن باکی ندارد و او در اظهار نظرهای بسیاری ملت ایران را  تروریست نامیده وبه دنبال اجرای طرح عدم ورود ایرانی ها به خاک کشورش به دلیل تروریست وخطرناک بودن آنها بوده است. با این وجود که او بارها ایرانیان را تروریست نامیده اما از اغتشاش، جنایت وتخریب اموال عمومی در ایران حمایت می کند.

قدیری ابیانه با تاکید بر این موضوع که  معترضان نباید در راستای سیاست های آمریکا حرکت کنند خاطر نشان کرد: جالب است در حالی که آمریکایی ها دائما با تشدید تحریم ها به دنبال نابودی وضعیت معیشتی مردم ایران هستند تلاش می کنند مردم را به دلیل وضعیت بد اقتصادی علیه حکومت بشورانند. به نحوی که اصولا یکی از اهداف آنها در تشدید تحریم ها و افزایش تحریم ها نابودی جمهوری اسلامی است، لذا کسانی که اعتراض دارند باید متوجه باشند که دشمن به وسیله انها در حال ماهی گرفتن از آب گل آلود است از این رو باید گفت اغتشاش ها کمکی به حل مشکل آنها نمی کند بلکه وضعیت اقتصادی ایران را بدتر کرده بنابراین نباید آب به آسیاب دشمن ریخت.

این  کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: البته از کسانی که دست پرورده غرب هستند و از سوی غرب مامور ایجاد اغتشاش بوده و بابت آن پول و ارز دریافت می کنند نباید توقع چندانی داشت. خانم هیلاری کلینتون دریکی از سخنانش به صراحت به این موضوع تاکید کرد که با صرف میلیونها دلار پنج هزار ایرانی را برای اهداف خود در داخل کشور آماده کرده است از این رو می توان دریافت آمریکایی ها در حال حاضر گوش به زنگ هستند تا از اعتراضات به حق اقتصادی مردم به نفع اهداف خود سوء استفاده کنند و آن را به ضدیت با نظام واغتشاش و ضربه زدن به کشور منتهی کنند. ضمن اینکه فراموش نکنیم اگر دشمن به این باور برسد که می تواند بین ملت ایران و حاکمیت شکاف ایجاد کند و از طریق اغتشاشات نظام را تضعیف کند ممکن است به حمله نظامی به ایران هم بیاندیشد و مثلا در مرحله اول به فکر اشغال جزایر ایران باشند اما باید به آنها ومغز معیوبشان پیام داد در صورت انجام چنین غلطی با پاسخ شکننده ایران مواجه و از کرده خود پشیمان خواهند شد. وی تصریح کرد: بی شک یکایک ما به عنوان مردم ایران نباید دشمن را در محاسبات دچار اشتباه کنیم چرا که در صورت وقوع جنگ هر چند که ما از میهن و آرمان های خود دفاع کرده ودشمن را شکست می دهیم در نهایت جنگ خساراتی دارد و لذا افراد باید توجه کنند اگر اعتراضی دارند باید ان را  به صورت مدنی بدون خسارت با رعایت قوانین و ضوابطی بیان کنیم. مثلا دانشجویی که از بیت المال جهت ادامه تحصیل استفاده می کند اگر دست به تخریب اموال عمومی بزند دیگر نباید اجازه استفاده از بیت المال را داشته باشد، کسانی که دست به تخریب اموال عمومی می زنند باید مجازات شوند. بی شک مردم از گرفتاریهای اقتصادی ومعیشتی به تنگ آمده اند اما راهکار حل مشکلات اقتصادی اعتراضهای صحیح مدنی است نه به آشوب کشیدن خیابانها وحمله به مردم واز بین بردن اموال مردم.

قدیری ابیانه با به چالش کشیدن متهمان فسادهای اقتصادی و مسببان آن در ایجاد اعتراض های اقتصادی و لطمه زدن به اقتصاد کشور به قدس آنلاین گفت: یکی از موضوعاتی که موجب ناخوشایندی مردم شده است افزایش فساد اقتصادی؛ فساد اداری؛ اختلاسها و دریافت حقوقهای نجومی در زمانی است که بسیاری از مردم به لحاظ اقتصادی در تنگنای رکود و بیکاری قرار دارند. بی شک اختلاس ها و پرداخت حقوق های نجومی به سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی لطمه وارد کرد از این رو معتقدم با پرداخت کنندگان این حقوقها ودریافت کنندگان آن باید به صورت جدی برخورد شود. هر چند که متاسفانه شاهد برخورد جدی دراین رابطه نبوده ایم مثلا فردی هزار میلیارد وام می گیرد در حالی که مردم برای راه انداختن یک شغل خانگی برای دریافت ده میلیون تومان وام از بانک دست خالی باز می گردند! اگر این پول بین تعداد کثیری از مردم به صورت وام تقسیم می شد تا چه حد در بهبود اوضاع اقتصادی مردم مثمر ثمر بود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسلما قوه قضاییه  باید رافت اسلامی را برای اختلاسگران و کسانی که بدون دریافت وثیقه های معتبر وام گرفته اند لحاظ نکند و آنها را به اشد مجازات برساند چرا که آنها حق ملت ایران را به نفع خود مصادره کرده اند. برخورد به موقع نمایندگان مجلس وعدم انفعال و لاپوشانی و سکوت آنها در برابر فسادهای انجام شده نیز بسیار حائز اهمیت است. اگر نمایندگان مجلس از حق مردم دفاع کنند دیگر مردم وارد چنین معرکه هایی که به آشوب خیابانی بیانجامد نمی شوند هر چند که  ایراد عدم انجام وظایف نمایندگان را هم باید به مردمی ربط داد که نمایندگانی انتخاب می کنند که به جز منافع شخصی وحزبی خود به چیزی نمی اندیشند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.