آستارا_ فرمانده انتظامی شهرستان آستارا میزان دسترسی مردم به فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی را بسیار بالا دانست و اظهار کرد: دشمن جهت غلبه به کشور روبه جنگ نرم آورده و مهم‌ترین ابزار آن، رسانه‌ها هستند.

استفاده از رسانه مهم‌ترین ابزار دشمن جهت غلبه به کشور است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ رسول عزیزی صبح امروز در نشست توجیهی با خبرنگاران و فعالان فضای مجازی در خصوص اتفاقات اخیر کشور در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دشمن جهت غلبه به کشور روبه جنگ نرم آورده و مهم‌ترین ابزار آن، رسانه‌ها هستند.

وی میزان دسترسی مردم به فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی را بسیار بالا دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی به ویژه مدیران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی در راستای شفافیت‌سازی اذهان عمومی حرکت کرده و مردم را نسبت به روشن کردن حقایق جامعه راهنمایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را با نقشه معاندین نظام و با هدف هویت‌زدایی دانست و خاطرنشان کرد: در اثر همین اعتراضات مردم نسبت به گرانی‌ها و هدایت این اعتراضات به سمت‌وسوی اغتشاشات خیابانی، ثروت‌ها و منابع ملی مورد تهاجم قرار گرفته است.  

عزیزی تنویر افکار عمومی را از جمله وظایف ذاتی اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی در کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی دانست و بیان کرد: خیلی از اقداماتی که در گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی رخ می‌دهد برای مدیران و کاربران فضای مجازی، جنبه‌های کیفری و حقوقی به همراه دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان آستارا نیز در نشست مذکور با بیان اینکه ناآرامی‌های اخیر در کشور به‌صلاح هیچ‌کس نیست، اظهار کرد: بهره‌گیری از فضای مجازی وظیفه همه اقشار مختلف جامعه بوده و از این فضا جهت بهتر کردن شرایط باید استفاده بهینه شود.

محمدمهدی مظفری با اشاره به‌اینکه قدرت فضای مجازی از بمت اتم بیشتر بوده و به‌اندازه قدرت تخریبی، قدرت اصلاحی دارد، تصریح کرد: رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی باید به دنبال بیان واقعیت‌ها و اطلاع‌رسانی دقیق حقایق به مردم باشند

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.