ایلام- فرماندار ایلام گفت: وضعیت شهر ایلام آرام است و نیروهای نظامی و انتظامی حضوری فعال در شهر داشته و نظم و امنیت را برقرار کرده اند.

وضعیت ایلام آرام است/ آرامش شهر با حضور نیروهای امنیتی

معروف بسطامی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در اثر اغتشاش و آشوب های روز یکشنبه، شیشه چند بانک تخریب شد، اظهارداشت: در حال حاضر آرامش در تمام شهر حاکم است و مردم به انجام کارهای روزمره خود مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه صحبت ها و رفتار افراد نباید التهاب آفرین باشد، افزود: در این شرایط حتی افرادی که خواسته های بحق صنفی دارند بایستی در مدار قانون حرکت کرده و خواسته های بحق و قانونی خود را بدون جنجال و آشوب و اردوکشی خیابانی بیان کنند.

فرماندار ایلام با تأکید بر قانونمداری، تصریح کرد: مسئولین هم بایستی سخنان و خواسته های بحق مردم را بشنوند و در چارچوب قانون به آن عمل کنند، بایستی بپذیریم که در جامعه کاستی هایی وجود دارد، اما به خیابان آمدن راه حل آن نیست.

معروف بسطامی با بیان اینکه ارائه راهکار برای حل بحران های اقتصادی، اجتماعی و ... حائز اهمیت است، بیان داشت: دشمنان درصدد شکست انقلاب هستند و نباید بهانه به دست دشمن بدهیم و همگان بایستی در جهت اعتلای کشور باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.