مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در تصمیمی عجیب برکنار و سپس ابقا شد.

تصمیمات عجیب در باشگاه صنعت نفت آبادان/ مدیرعامل برکنار و ابقا شد!

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته هیات مدیره باشگاه نفت آبادان تصمیم گرفت علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه را برکنار و شخصی به نام باقرزاده را به عنوان مدیرعامل جدید معرفی کند.

این تصمیم حتی تا جایی پیش رفت که عیسی زاده از کارمندان باشگاه هم حلالیت طلبید و این خبر به گوش رسانه ها هم رسانده شد که عیسی زاده از این باشگاه رفتنی شده است اما صبح امروز همه چیز رنگ دیگری به خود گرفت و خبر آمد که عیسی زاده سرجای خود و روی صندلی مدیریتی باشگاه نفت هست و جایی نرفته است. 

ظاهرا تصمیم برکناری مدیرعامل باشگاه نفت چندان به مذاق مسئولان شهری و سیاسی خوش نیامده است و با رایزنی برخی از نمایندگان و مسئولان دیگر شهر آبادان باشگاه نفت مجبور می شود تا در تصمیم خود تجدید نظر کند و حتی پیغام وزارت نفت هم به هیات مدیره این باشگاه می رسد که اکنون وقت تغییر مدیرعامل نیست.

بدین ترتیب عیسی زاده خیلی زود ابقا شد تا رفت و برگشت او به کمتر از ۲۴ ساعت بکشد. این طور که به نظر می رسد این باشگاه آبادانی آبستن اتفاق هایی در آینده خواهد بود. این باشگاه از نظر مالی هم در چند وقت اخیر مشکل کم نداشته است و حتی فراز کمالوند چندین بار به خاطر مسائل مالی تیم را ترک کرده و بار دیگر بازگشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.