۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 582125

همزمان با سال نوی میلادی، شماری از شهرهای آلمان عرصه ناآرامی و آشوب بود.

شهرهای آلمان عرصه ناآرامی

به گزارش قدس آنلاین،در شماری از شهرهای آلمان، همزمان با سال نوی میلادی موارد آشوب و ناآرامی گزارش شده است.

در شهر برلین پلیس بیش از  هزار و ۷۰۰ بار به دلایل مختف وارد عملیات شد و در مقابل تعداد زیادی حملات به نیروهای امنیتی گزارش شده است. آتش نشانی تا صبح دوشنبه حدود ۸ حمله به نیروهای خدمات اضطراری و ۵۷ حمله  به وسایل نقلیه عملیاتی با صدمات قابل توجه را گزارش داد.چندین نیروی آتش نشان در شهر برلین هم هدف حمله قرار گرفته  و زخمی  شدند.

در شهر لایپزیگ، ده ها تن به پلیس  حمله کردند و چندین سطل زباله را به آتش کشیدند پلیس نیز برای متفرق کردن معترضان از ماشین آب پاش استفاده کرد. در این آشوب ها حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر بطری، سنگ و مواد آتش زا به سمت ماشین های پلیس و نیروهای امنیتی پرتاب می کردند.

 تجمع اعتراضی هزار نفری هم در شب سال نوی میلادی در شهر لایپزیک وجود داشت و اعتراضات مسالمت آمیزی علیه سرکوبگری های دولت و خشونت پلیس آلمان برگزار شد.

در شهر دورتموند هم نیروی پلیس در جهت کنترل و پایان دادن به حمله با چاقو اقدام کرد. در شهر برمن هم پلیس برای اینکه ۵۰ مورد اقدام را کنترل کند، ۳۱۳ بار ناچار به مداخله شد.

در شهر اشتوتگارت یک نفر زخمی شد و این واقعه پس از آن رخ داد که نیروهای پلیس و آتش‌نشان به وسیله مهاجمان مورد حمله قرار گرفتند.

این گزارش در شرایطی منتشر می‌شود که مواردی از آزار جنسی در آلمان گزارش شده است.
منبع: خبرگزاری آلمان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.