ساری- جواد بیژنی- یک عضو شورای اسلامی شهر بابل در روزهای سه شنبه با دوچرخه رفت و آمد می کند که واکنش های فراوانی را برانگیخته است.

"سه‎شنبه‎های بدون خودرو"  یک مدیر شهری در بابل

به گزارش قدس آنلاین، جواد بیژنی در یکی از سه شنبه های شهر بابل با کت و شلوار و سوار بر دوچرخه راهی محل کار شد و این کار او موجب شد تا "فرهنگ لوکس" مدیران شهری به چالش کشیده شود.

عضو شورای اسلامی شهر بابل علت این ساختارشکنی را الگوسازی دانست و گفت: با شروع مسئولیت در کمسیون فرهنگی شورای شهر بابل و مجمع کمیسیون فرهنگی مازندران بر آن شدم تا با ادامه طرح "سه شنبه های بدون خودرو" به ترویج فرهنگ شهروندی و تبلیغ استفاده از دوچرخه در مدیران شهری بپردازم.

بیژنی افزود: ابتدا تردید داشتم که جواب دهد و شاید هم بعدها به حرکات پوپولیستی متهم می شدم اما با بازتاب سراسری عکس این کار به درستی آن باور پیدا کرده ام و اکنون نگرانم که اگر در روزهای غیر از سه شنبه با خودرو رفت و آمد کنم، مورد بازخواست مردم قرار گیرم.

وی در ادامه بزرگترین مشکل بابل را پسماند دانست و گفت: در این شهر، "زباله تر" نسبت به زباله خشک بیشتر تولید می شود که با تغییر سبک زندگی و کاهش زباله های تولیدی و توجه به تفکیک زباله از مبدا، باید بخشی از این معضل رفع شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.