حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای اعلام کرد این اغتشاشات نه تنها جای هیچ دفاعی ندارد بلکه قلب هر انسانی که دل در گرو توسعه کشور را دارد به درد آورده است.

حزب ندای ایرانیان: اغتشاشات اخیر جای هیچ دفاعی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، حزب ندای ایرانیان در بیانیه‌ای با اشاره به حوادث اخیر در برخی شهرهای کشور تأکید کرد   در صورت بی‌توجهی به مطالبات مردم، این حوادث ممکن است کیان امنیت و ثبات و آرامش کشور را نشانه رود و بهانه‌ای فراهم آورد تا دشمنان این مرز و بوم به طمع افتاده و به فکر سوءاستفاده از احساسات پاک مردم برآیند.

در ابتدای این بیانیه آمده است: ایران اسلامی در روزهای اخیر شاهد اعتراض مردم گلایه‌مندی بود که به حق از وضعیت اقتصادی به ستوه آمده و از آن جا که چشم اندازی برای بهبود وضعیت معیشتی خود نمی‌بینند رو به اعتراض آورده و فریاد نارضایتی سر داده‌اند. متاسفانه اعتراضات اقتصادی مردم در مواردی دستمایه سوءاستفاده گروهی از فرصت طلبان و اغتشاشگران شده و تخریب و خشونت و افراطی گری جای پیگیری مسالمت آمیز خواسته ها و مطالبات را گرفته است که این اتفاق نه تنها جای هیچ دفاعی ندارد بلکه مجموعه رخدادهای تلخ  اخیر، قلب هر انسانی که دل در گرو توسعه این کشور را دارد به درد آورده است.  

این بیانیه می‌افزاید: تخریب اموال عمومی، درگیری فیزیکی، بهم ریختن نظم اجتماعی و نادیده گرفتن حقوق شهروندان و طرح شعارهای ساختارشکن مسیری نیست که هیچ انسان آزاده و دلسوزی از آن دفاع کند و بانیان رفتارهای خشونت طلبانه اخیر باید قبل از محاکمه در مراجع قضایی در پیشگاه خداوند متعال و ملت بزرگ ایران بابت رفتارهای خود پاسخگو باشند. اعضای حزب ندای ایرانیان ضمن تقبیح هرج و مرج و تندروی، امروز خود را در کنار مردم معترض به وضعیت نامطلوب اقتصادی و اجتماعی می‌دانند و ضمن دفاع از مطالبات و انتظارات منطقی مردم، مرزبندی معترضین با جریانهای افراطی و ارتجاعی را شرط لازم برای پیگیری مطالبات مردمی از روش اصولی دانسته و از مسئولان امنیتی و انتظامی هم انتظار دارند سعه صدر خود را بیشتر از گذشته افزایش دهند

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در نظر داشته باشیم در صورت بی‌توجهی به مطالبات مردم، این حوادث ممکن است کیان امنیت و ثبات و آرامش کشور را نشانه رود و بهانه‌ای فراهم آورد تا دشمنان این مرز و بوم به طمع افتاده و به فکر سوءاستفاده از احساسات پاک مردم برآیند. آیا صدای هلهله و شادی ضدانقلاب و اعراب هم پیمان با اسراییل که آرزوی نابودی ایران را دارند و انشالله به گور خواهندبرد و خرسندی شان از از اتفاقات اخیر را نمی‌بینیم و نمی‌شنویم؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.