خرم آباد- نماینده ولی فقیه در استان لرستان مردم استان را به حضور در راهپیمایی ۱۳ دی فراخواند و گفت: حضور باشکوه و مقتدرانه مردم ولایتمدار و انقلابی لرستان طومار فتنه گران جدید را درهم می‌پیچد.

مردم لرستان فردا طومار فتنه‌گران جدید را درهم می‌پیچند

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان در اطلاعیه‌ای از مردم استان برای حضور در راهپیمایی و محکومیت اغتشاشات اخیر در لرستان دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

همان‌طور که مستحضرید در روزهای اخیر شاهد حوادث تلخ و ناگواری در چند شهر استان بوده‌ایم؛ عده‌ای فرصت‌طلب با سوءاستفاده از حق مطالبه گری مردم در رابطه با مسائل اقتصادی از قبیل بیکاری، گرانی و آسیب‌های اجتماعی با هدایت استکبار جهانی و دشمن خارجی و راه انداختن تجمعات غیرقانونی سوار بر موج شده و با اقدامات ساختار شکنانه موجب خسارات و صدمات فراوانی به اموال عمومی و شخصی مردم گردیده‌اند و آرامش شهروندان عزیز را برهم زده‌اند.

مردم لرستان که همواره حامی و پیرو ولایت و رهبری و نظام اسلامی بوده‌اند با هوشیاری و بصیرت تمام به نقشه‌های شوم آنان پی بردند و با اعلان انزجار و تنفر، صف خود را از اغتشاشگران جدا نمودند.

اکنون به دنبال درخواست شما مردم ولایتمدار و انقلابی، احزاب و تشکل‌های قانونی مبنی بر حضور به‌موقع در صحنه و اعلام حمایت از ولایت و رهبری و نظام اسلامی و محکومیت اقدامات وقیحانه اغتشاشگران بدین‌وسیله روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح را اعلام راهپیمایی می‌نماییم. قطعاً حضور باشکوه و مقتدرانه شما مردم ولایتمدار و انقلابی تداعی‌گر یوم‌الله ۹ دی و ۲۲ بهمن خواهد بود و طومار فتنه گران جدید را درهم می‌پیچد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.