بجنورد- مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از اجرای یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۱۸۵ نفر ساعت آموزش مهارت در بخش دولتی استان طی ۹ ماهه نخست سال جاری خبر داد.

مهارت آموزی یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ساعت در مراکز فنی و حرفه ای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی ، محمدرضا رضایی با تاکید بر ضرورت توسعه و ارتقاء آموزشهای فنی و حرفه ای  اظهار داشت: از مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت تعهد آموزشی یکساله استان در بخش دولتی،  یک میلیون و  ۷۷۶ هزار و ۱۸۵ نفر ساعت طی ۹ ماهه اول سال جاری  اجرایی شده است .

وی افزود: با اجرای یک میلیون و  ۷۷۶ هزار و ۱۸۵ نفر ساعت آموزش در ۹ ماهه سال جاری حدود ۸۱ درصد تعهد کل سال ۹۶ محقق شده است.

رضایی افزود: طی نه ماهه اول سال جاری ؛  ۹۱۷  هزار و ۷۵۲ نفرساعت در مراکز ثابت ،  ۷۳ هزار و ۵۴۷ نفرساعت در پادگان ، ۱۵ هزار و ۷۱۹ نفر ساعت در جوامع عشایری ، ۳۰۶ هزار و ۱۹۶ نفر ساعت در جوامع روستایی ، ۴۲ هزار و ۸۵۷ نفرساعت در صنوف و اتحادیه ها ، ۵۳ هزار و ۴۳۹ نفرساعت در صنایع و معادن ، ۱۳۴ هزار و ۴۵۵ نفرساعت در مراکز جوار دانشگاهی ، ۳۰ هزار و ۸۵۰ نفر ساعت در شعب شهری ( سیار شهری ) ، ۱۴۹ هزار و ۶۱۸ نفرساعت در زندان ، ۳۵ هزار و ۲۵۶ نفر ساعت در بخش کاهش آسیبهای اجتماعی و ۲۳ هزار و ۶۲۲ نفر ساعت در سکونتگاه های غیررسمی از آموزشهای مهارتی بهره مند شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.