کرج- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با انتشار اطلاعیه ای از مردم استان خواست در راهپیمایی علیه اقدامات هنجارشکنان برخی در روزهای اخیر که در امروز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۵ در کل استان برگزار خواهد شد، شرکت کنند و خشم وانزجار خود را از این اقدامات فتنه انگیز اعلام کنند.

دعوت تبلیغات اسلامی البرز ازمردم برای راهپیمایی علیه اقدامات هنجارشکنانه اخیر

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این بیانیه ضمن محکوم کردن این فتنه انگیزی اعلام کرده است: نارضایتی مردم از وضع اقتصادی موجود امری به‌جاست اما حضور عوامل نفاق و فتنه که با سرویس‌های جاسوسی غرب در ارتباط هستند ناپسند و محکوم است.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: عده ای فرصت طلب با استفاده از ناراحتی و عدم رضایت مردم از وضعیت اقتصادی حاکم بر زندگی خود دست به آشوب و فتنه‌انگیزی زدند که نتیجه اقدامات آنان تخریب اموال عمومی و همچنین بر هم زدن نظم و امنیت جامعه شد، آشوبگرانی که از دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل وآل سعود خط مشی می‌گیرند و باعث ایجاد نگرانی بین مردم شدند تا بتوانند از این فرصت سوء استفاده کرده و با فریب دادن عده‌ای اهداف شوم خود را به نتیجه برسانند.

این راهپیمایی امروز همزمان با سراسر کشور در کرج  ودر دو مسیر شامل  میدان سپاه، بلوار جمهوری اسلامی، میدان جمهوری اسلامی است و مسیر دوم آن نیز فلکه اول رجایی شهر، بلوار ماهان، میدان جمهوری برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.