قزوین_ مرکز فرهنگی دیجیتال فخرالائمه با هدف ارائه خدمات مناسب و پرمحتوا در جنوب شهر قزوین افتتاح شد.

فناوری دیجیتال به جنوب شهر قزوین رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این مرکز با اهداف مختلف و با حضور مسؤولان استانی افتتاح شد.

مدیرمرکز دیجیتال قزوین در این مراسم اظهار داشت: هدف از افتتاح مرکز فرهنگی دیجیتال فخرالائمه،  لزوم ارائه خدمات مناسب و پرمحتوا جهت افزایش سطح ‌دانش در حوزه دیجیتال و ترویج فرهنگ صحیح استفاده از دیجیتال است که امیدواریم به دنبال آن، فرهنگ استفاده صحیح از فناوری در جنوب شهر قزوین نیز ترویج یابد.

سعید پورایمانی افزود: استان قزوین ظرفیت های مناسبی در جنوب شهر به خود اختصاص می دهد که می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد و در راستای فرهنگ سازی مردم آن منطقه در استفاده از فناوری قدم برداشت.

وی با بیان اینکه مرکز دیجیتال فخرالائمه در خیابان راه آهن همجوار با مسجد حسینی واقع است، گفت: این مرکز با مشارکت مسئولان مسجد حسینی راه آهن، ساختمان مرکز را به فضای جدید منتقل کردند، فضای جدید در نظر گرفته شده زیربنا لازم برای ارائه خدمت دارد و در منطقه خوبی قرار گرفته و در حال حاضر ۱۲ مرکز دیجیتال در سطح استان با قرار دادن امکانات مجهز آموزشی، توزیع نرم افزار ‌ایرانی جهت حمایت از ناشرین بومی و بازی و سرگرمی دیجیتال از جمله خدمات ارائه دهنده این مراکز است.
گفتنی است باتوجه به اینکه منطقه جنوب شهر قزوین به لحاظ امکانات فناوری در محدودیت بوده است با راه اندازی این مرکز، آشنایی با فناوری فرصتی برای ساکنان آن منطقه با این مهم است

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.