بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت:امروز مردم بار دیگر حضور آتش به اختیار و غیرتمندانه خود را در این استان به ثبت رساندند تا به همه برهم زنندگان آرامش در کشور بگویند ملت ما از منافقین و آشوبگران بیزارند.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی چهارشنبه در جمع راهپیمایان مردم خراسان شمالی در بجنورد، از نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی نیز قدردانی و اظهارکرد: این استان در مهار ناآرامی ها از بهترین استان ها بوده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران نجیب، غیرتمند و ولایت محور هستند اضافه کرد: ملت ایران اجازه نمی دهند که دشمنان در این صف طولانی نفوذ کنند، مردم ما بیدار و هوشیار هستند.

حجت الاسلام یعقوبی گفت: امت اسلام باید قوی، مقتدر و ستبر باشند و راست قامت در صحنه حضور پیدا کنند، به دلیل اینکه وقتی دشمن ایستادگی ملت را مشاهده می کند، ناراحتی هایش بیشتر می شود.

وی اضافه کرد: دشمنان بدانند و آگاه باشند که ملت ایران همیشه در صحنه حضور مقتدرانه خواهند داشت و آشوبگران راه به جایی نخواهند برد، این ملت با عزت و اقتدار پشتوانه رهبری است.

مردم بجنورد ساعت ۱۰ صبح امروز از مقابل مسجد امام خمینی(ره) به سمت مسجد انقلاب راهپیمایی کردند.

مردم شهرستان های مختلف خراسان شمالی هم در راهپیمایی امروز با سر دادن شعارهایی مانند نیروی انتظامی تشکر تشکر،مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ماهمه با هم هستیم عشق به رهبر هستیم هنجارشکنی آشوبگران را محکوم کردند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.