یک رسانه غربی با اشاره به پیام های پی در پی «ترامپ» در خصوص اغتشاشات ایران، عنوان داشت که این پیام ها بیهوده اند، چون ایرانیان به ترامپ بی اعتماد هستند.

ایرانیان به ترامپ اعتماد ندارند/ توئیت ها بی فایده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، یورو نیوز در گزارش خود می نویسد: شماری از تحلیلگران سیاسی معتقدند که پیام‌های توییتری دونالد ترامپ دربارۀ ایران، در وضعیت کنونی مفید نیستند چراکه رئیس جمهوری آمریکا در میان ایرانیان اعتباری ندارد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا روز یکشنبه با نوشتن پیام جدیدی در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر، بار دیگر به تحولات ایران واکنش نشان داد. او نوشت: «مردم ایران درنهایت وارد عمل شدند.»

این هفتمین پیام توییتری ترامپ در واکنش به تحولات ایران طی چند روز اخیر بود. رئیس جمهوری آمریکا متن همین پیام را در اینستاگرام هم منتشر کرده است. او در اولین روز ژانویه و پس از آغاز اعتراضات در این کشور نیز در پیامی اعلام کرد که «زمان تغییر» در ایران فرا رسیده است.

آیا پیام های توییتری دونالد ترامپ به اعتراضات کمک می‌کند؟

یورو نیوز در ادامه می نویسد: تحلیلگران سیاسی این عقیده را دارند که پیامهای توییتری دونالد ترامپ دربارۀ ایران، در وضعیت کنونی مفید نیستند چراکه دونالد ترامپ در میان ایرانیان اعتباری ندارد.

به نوشته این رسانه غربی، دونالد ترامپ در پیام هایش می‌نویسد که رژیم های سرکوبگر برای همیشه تحمل نخواهند شد؛ همچنین بر این موضوع اشاره دارد که رهبر ایران ثروت این کشور را صرف حمایت از آنچه او تروریسم می داند می‌کند. اظهار نظر دونالد ترامپ علیه ایران نه تنها کمکی به مردم ایران نمی‌کند بلکه ممکن است بهانه‌ای برای سرکوب بیشتر باشد.

به نظر تحلیلگران در حال حاضر بهترین کاری که جهان می‌تواند انجام دهد این است که با حمایت از آزادی بیان، همبستگی خود را با مردم ایران نشان دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.