کرج- اقشار مختلف مردم کرج با حضور در راهپیمایی وحدت آفرین ضمن حمایت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تنفر و انزجار خود را از فتنه جدید آشوبگران و حامیان آنها اعلام کردند.

اعلام انزجار مردم کرج از فتنه جدید آشوبگران

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، این راهپیمایی عصر امروز چهارشنبه و با حضور اقشار مختلف مردم در ۲ مسیر منتهی به میدان جمهوری اسلامی کرج برگزار شد.

در این راهپیمایی وحدت آفرین علاوه بر اقشار مختلف مردم، مسئولان شهری و استانی وطیف های مختلف حضور گسترده داشتند تا نشان دهند همه در کناریکدیگر هستند و وحدت و همدلی را ارجح بر هر منافع وتفکری می دانند.

راهپیمایان کرجی در این تجمع گسترده با در دست داشتن پلاکاردهایی با عنوان مرگ بر آل صعود، مرگ بر اسراییل ومرگ بر فتنه گر خواستار برخورد جدی با آشوبگران بودند.

مردم انقلابی کرج همچنین در این تجمع از مسئولان قضایی استان خواستار برخورد جدی با آشوبگران و اخلالگران در نظم وامنیت شهر شدند و حمایت خود را در اجرای قانون اعلام داشتند.

در پایان این راهپیمایی وحدت آفرین قطعنامه ای در حمایت از ولایت فقیه، مسئولان نظام و ارزش های انقلاب اسلامی و ضرورت برخورد قاطع با مخلان امنیت وآشوبگران قرائت شد.

همچنین در این قطعنامه از مسئولان کشوری خواسته شد مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را مدنظر قراردهند  ودر جهت حل آنها گام بردارند.

به گزارش قدس آنلاین در دیگر شهرهای استان البرز نیز مردم انقلابی و ولایتمدار در راهپیمایی هایی مشابه حمایت خود  را از نظام جمهوری اسلامی و ضرورت برخورد با اغتشاشگران اعلام کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.