با جدا شدن خط معترضان واقعی وضعیت اقتصادی و اغتشاشگران دست نداشته بیگانه، بیشتر قصد، نیت و هدف فرصت طلبان و دشمنان از اغتشاشات و ایجاد ناآرامی در کشور مشخص می‌شود.

"جوان ۱۳ ساله‌" خمینی‌شهری به کدامین گناه توسط اغتشاش‌گران کشته شد؟

به گزارش قدس آنلاین، تجمعات و اغتشاشات به همت حافظان امنیت و نظام به پایان رسید اما مردم با بصیرت ایران اسلامی باید همیشه هوشیار باشند که دشمن قسم خورده در کمین این مردم است و همواره منتظر فرصتی است تا با سوء استفاده علیه نظام و انقلاب اسلامی اقدام کند.

تعدادی از افرادی که در گوشه گوشه ایران اسلامی از مطالبات به حق مردم سوءاستفاده کرده و تجمعات و اغتشاشاتی در شهرها و شهرستان‌ها به راه انداختند اکنون به همت حافظان امنیت دستگیر شدند تا قانون برای آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

اعتراف اغتشاش‌گران به ارتباط با بیگانه

یکی از لیدرهای فریب خورده و مخل آسایش مردم که در این اغتشاشات نقشی داشته است پس از اینکه توسط حافظان امنیت دستگیر شد، در مصاحبه‌ای تلویزیونی اظهار داشت: فردی که اغتشاش‌گران و در ظاهر فریب خوردگان را هدایت می‌کرد، یک تک پوش به تن داشت و بر روی بازوی راستش پرچم شیر و خورشید و بازوی سمت راستش همچون پرچم اسرائیل خالکوبی شده بود.

وی افزود: زمانی که در شبکه مجازی اینستاگرام "لایو" قرار داد شروع به صحبت در خصوص ائمه اظهار(ع) و پیامبراکرم(ص) و نیز پروژه هارپ می‌کرد.

این فریب خورده تصریح کرد: سپس از سران بزرگ کشور صحبت و عنوان می‌کرد تا چه زمانی می‌خواهید این‌گونه زندگی کنید؟ به خیابان‌ها بروید و حق خود را از مسئولان پس بگیرد و ما هم از آن طرف کمک و حمایتتان می‌کنیم.

وی ادامه داد: آن فرد می‌گفت در خیابان‌ها تجمع کنید و تا می‌توانید مسلح شوید و حتی چاقو از آشپزخانه منزل خود برداشته و با خود حمل کنید، سپس عنوان می‌کرد ما قاطعانه پیروز خواهیم شد و از افرادی که در این راستا به ما کمک کردند حمایت خواهیم کرد اما اگر شما به خیابان‌ها نروید و تجمع نکنید بعد که ما به ایران آمده و ایران را به دست گرفتیم شما را می‌کُشیم.

این لیدر اغتشاش‌گر بیان کرد: کل فضای مجازی فراخوان این افراد بود و اغتشاش‌گران می‌گفتند تا می‌توانید اسپری، شوکر، چاقو و سنگ با خود به همراه داشته باشید سپس شعارهایی را تعیین می‌کردند که حتما آن شعارها را در تجمعات مطرح کنیم.

یکی دیگر از این لیدرهای فریب خورده که به شدت از اقدام خود پشیمان بود عنوان کرد: ما تنها بازیچه دست این افراد بودیم.

یکی از شهروندان در این باره گفت: قصد دارند ملت ایران را به ایجاد اغتشاش در جامعه دعوت کنند و می‌خواهند مردم را به سمتی بکشند و بعد عنوان کنند در ایران هم امنیت وجود ندارد.

دود اغتشاشات در چشم ما رفت، آرمین ۱۵ ساله‌ام بی‌گناه بود

‌اما آرمین، نوجوان ۱۵ ساله خمینی شهری که در اغتشاشات روزهای گذشته در محله جوی آباد این شهرستان جان خود را از دست داد حال مادرش در حالی که بی قرار و داغ‌دار این نوگل پرپر شده است، می‌گوید: دوشنبه شب زمانی که آرمین به همراه عمویش از اصفهان به خمینی شهر باز می‌گشت در منطقه جوی آباد هدف تیراندازی اغتشاش‌گران قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دهد.

مادر آرمین که از شدت بغض نمی‌توانست صحبت کند، ادامه داد: دود این اغتشاشات در چشم ما که بی‌گناه بودیم، فرو رفت آرمین من تنها ۱۵ سال سن داشت، دود این اتفاقات به چشم من که فرزندم را یک عمر بزرگ کردم، رفت.

عموی آرمین شب حادثه و زمانی که برادرزاده خود به قتل می‌رسد را اینگونه توصیف کرد: شب بود که به خمینی شهر رسیدیم، صدای تیراندازی می‌آمد، به آرمین گفتم آیا فردا امتحان دارد؟، دیدم آرمین صحبت نمی‌کند، برگشتم و دیدم سر آرمین به سمت پایین خم شده است، خون از گردنش رفته و زمانی که برادر زاده‌ام را تکان دادم حرکتی نداشت، دستم را زیر گردنش گذاشتم که دیدم پر از خون است.

وی افزود: نمی‌دانستم آن لحظه باید چه کار کنم و تنها آرمین را به بیمارستان رساندم، اما... ا.

ردپای بیگانگان در اغتشاشات اخیر

مجتبی راعی فرماندار خمینی‌شهر در این باره می‌گوید، شواهد و قرائنی که وجود دارد این است که در پشت پرده این اغتشاشات بیگانگان قرار دارند و متاسفانه با جوسازی که شبکه‌های بیگانه داشتند و فریب دادن نوجوانانی از شهرستان‌ و افرادی از مکان‌های دیگر شاهد اغتشاشاتی در سطح شهرستان خمینی‌شهر بودیم.

وی افزود: به نوعی این اغتشاشات جز خسارت به خود اغتشاش‌گران و همشهریان چیز دیگری در پی نداشت.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر شهرستان‌ها و شهرها درآرامش به سر می‌برند و تنها لکه‌ تیره‌ای بر دل داغ‌دیدگان ماند، شاید دشمن از آن سوی دنیا به خود ببالد که در ایران اسلامی رعب و حشت ایجاد کرده اما مردم همیشه در صحنه ایران با دشمن شناسی و بصیرت توطئه‌های چندین‌باره دشمنان را خنثی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند بیگانگان و دشمنان به ایران تعرض کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.