برخی رسانه‌های غربی با اشاره به حضور گسترده مردم کشورمان در راهپیمایی‌های امروز نوشتند: هزاران ایرانی در شهرهای مختلف ایران با حضوری گسترده حمایت خود از نظام را نشان دادند.

هزاران ایرانی در حمایت از حکومت به خیابان‌ آمدند

به گزارش قدس آنلاین، شهرهای مختلف ایران امروز چهارشنبه صحنه تظاهرات های مردمی در محکومت اغتشاشات اخیر است و رسانه های غربی به پوشش این رویداد اقدام کرده اند.

تایمز اسرائیل در این رابطه می نویسد: هزاران نفر از مردم ایران امروز در حمایت از حکومت و در محکومیت اعتراضات اخیر به خیابان ها آمده اند.

شبکه فرانس ۲۴ هم ضمن اشاره به این راهپیمایی اعلام کرد: هزاران ایرانی در شهرهای مختلف ایران روز چهارشنبه با حضوری گسترده حمایت خود از نظام را نشان دادند.

فرانس ۲۴ افزود، «جمعیت با شعار اینکه رهبر ما آماده‌ایم و با در دست داشتن پرچم ایران و عکس رهبرشان در شهرهای مختلف راهپیمایی کردند».

شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا گزارش داد: مردم در سراسر ایران، راهپیمایی همبستگی و حمایت از حکومت برگزار کردند. سی ان ان با پخش بخش هایی از این راهپیمایی ها در ایران گزارش داد: این راهپیمایی یک هفته پس از وقایع اخیر در ایران برگزار می شود.

خبرگزاری فرانسه نوشت: ده‌ها هزار ایرانی در حمایت از حکومت در سراسر ایران برای راهپیمایی به خیابان‌ها آمده‌اند.

همچنین رویترز در گزارشی نوشت، بعد از چند روز اعتراض در ایران، هزاران نفر از مردم ایران در شهرهای مختلف روز چهارشنبه در حمایت از نظام راهپیمایی برگزار کردند.

روزنامه انگلیسی اکسپرس هم ضمن اشاره به این واقعیت نوشت، مردم ایران در این راهپیماییِ ده‌ها هزار نفری، با در دست داشتن عکس رهبرشان، پلاکاردهایی حمل می‌کردند که بر روی آن نوشته شده بود «مرگ بر فتنه‌گران».

شبکه اس‌بی‌اس استرالیا هم نوشت، حامیان حکومت ایران بعد از اعتراضات اخیر، با در دست داشتن پرچم ایران و پلاکاردهایی در حمایت از نظام در سراسر این کشور به خیابان‌ها آمدند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.