دیدار حساس و تماشایی تیم های فوتبال آرسنال و چلسی در دربی شهر لندن با تساوی پر گل خاتمه یافت تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

دربی تماشایی لندن برنده نداشت/ آرسنال و چلسی امتیازات را تقسیم کردند

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال آرسنال و چلسی دربی لندن را در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات برگزار کردند که در پایان به تساوی ۲ بر ۲ دست یافتند.

نیمه نخست این بازی مهیج بدون گل پایان یافت. در دقیقه ۱۶ شوت الکسیس سانچز پس از واکنش کورتوا به دو تیر عمودی دروازه چلسی اصابت کرد اما گل نشد تا اوج بدشانسی آرسنال رقم بخورد. در این نیمه هر دو تیم موقعیت های گلزنی فراوانی را خلق کردند که ثمری نداشت.

در نیمه دوم تیم آرسنال روی شوت محکم جک ویلشر از زاویه بسته به گل نخست بازی دست یافت. این اتفاق در دقیقه ۶۳ رخ داد.

چلسی خیلی زود این گل را جبران کرد. ادن هازاد روی یک حرکت انفرادی از هکتور بیرین پنالتی گرفت و خودش هم این ضربه را به گل تبدیل کرد.

آبی پوشان که بعد از این گل بر بازی مسلط شده بودند در دقیقه ۸۴ روی ضربه مارکوس آلونسو به گل دوم هم دست یافتند.

این پایان کار نبود و هکتور بیرین در دقیقه ۹۱ با شوت سهمگین خود آرسنال را از شکست نجات داد.

درست یک دقیقه بعد از این گل چلسی صاحب یک موقعیت ایده آل گلزنی شد که موراتا تک به تک را از دست داد و در برگشت هم شوت کاستا با برخورد به تیر دروازه گل نشد تا کونته افسوس این صحنه را بخورد.

این تساوی بیشتر از همه به سود منچستر یونایتد شد که با ۴۷ امتیاز در رده دوم باقی ماند. چلسی با ۴۶ امتیاز در مکان سوم قرار گرفت. تیم آرسنال هم با ۳۹ امتیاز رده ششم را در اختیار دارد.

منچستر سیتی ۶۲ امتیازی صدرنشین لیگ برتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.