شهرکرد-سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل گفت:عامل پایداری نظام، حضور مردم در صحنه هاست.

عامل پایداری نظام، حضور مردم در صحنه هاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام حمید بهرامی  در نشست بصیرت افزایی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان با اشاره به قیام مردم در ۹ دی سال ۸۸ گفت: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است و مردم آگاه ایران اسلامی با حضور هوشیارانه خود در صحنه علاوه بر حفظ پایه های نظام اسلامی و دفاع از ارزش ها و اهداف عاشورایی، با دشمنان ولایت فقیه، که از ارکان این نظام است، به مبارزه پرداختند.

وی افزود: رهنمود ها و روشنگری های مقام عظمای ولایت از عوامل اصلی ظهور حماسه مردمی ۹ دی و حضور میلیونی مردم در صحنه دفاع از ارزش ها انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام بهرامی تصریح کرد: فتنه عمیق سال ۸۸ به عنوان یکی از مهمترین و سرنوشت ساز ترین نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی است، به دنبال انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری با یک دروغ بزرگ آغاز شد و این حوادث کشور آرام و با ثبات ایران عزیز را به وادی ناآرامی و درگیر شدن با یک بحران عمیق سوق داد که هدف آن متهم سازی نظام و هتک حیثیت آن بود.

بهرامی خاطر نشان کرد: ظلمی که سران فتنه بر این نظام و ملت کردند شاید هیچگاه قابل جبران نباشد و بسیاری از جسارت های امروزه دشمنان علیه این ملت نیز به خاطر فتنه ۸۸ بود که دشمن را امیدوار کرد بتواند در پیشرفت مملکت ما مانع تراشی کند.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل افزود: این انقلاب، میراث مستضعفان و محرومان است و همه باید خود را مدیون و خدمتگزار ایشان بدانیم و برای مشکلاتشان چاره ای بیاندیشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.