سمنان - وزیر کشور درباره حوادث اخیر با تاکید بر اینکه مردم به دروغ‌پراکنی رسانه‌های دشمن اعتماد نکنند، گفت: تلاش شد اعتراض‌ها با حداقل هزینه‌، بیشترین مدارا و با کمک مردم حل شود.

مردم به دروغ‌پراکنی‌ها اعتماد نکنند/ شرایط مستحکم ایران در منطقه

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه استانداران سابق و کنونی سمنان به میزبانی سالن شهید مطهری سمنان، ضمن بیان اینکه تغییرات در استانداری‌ها برحسب سیاست‌های دولت است و نه مورد دیگر، تأکید کرد: اگر شاهد تغییری در استانداران طی دو تا سه ماه اخیر بوده‌ایم تنها به دلیل اجرای سیاست‌های دولت است.

وی افزود: یکی از اهداف برگزاری این نشست تقدیر از خدمات محمدرضا خباز است که در مدت حضور خود در سمنان خدماتی درخورشان و شایسته مردم این استان ارائه کرد و قطعاً از توانمندی وی در پست‌های اجرایی دیگر استفاده خواهد شد.

وزیر کشور گفت: خدماتی که خباز در این مدت به استان سمنان ارائه کرده بسیار درخور توجه هستند و امیدواریم چاووشی نیز در سمت استاندار جدید سمنان بتواند موفقیت‌های خوبی را کسب کند چراکه وی را نیز مدیری توانمند می‌بینم.

عضو کابینه دوازدهم همچنین درباره حوادث اخیر نیز گفت: این موارد بهترین درس برای مردم بود تا به دروغ‌پراکنی رسانه‌ها و فضای مجازی دشمنان اعتماد نکنند.

رحمانی فضلی بیان کرد: تلاش شد اعتراض‌ها با حداقل هزینه‌ها، بیشترین مدارا و بالاترین سطح تحمل، و با کمک مردم حل شود.

وی افزود: اکنون ایران در شرایط مستحکم است و باید تلاش شود با همین ویژگی فوق‌العاده فعالیت کرد؛ باید با سرعت‌بالا و انگیزه بیشتر و وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری در راستای توسعه کشور گام برداشت.

وزیر کشور کابینه دوازدهم گفت: ایران تلاش کرده در کنار حفظ حریت به کشورهای دیگر کمک کند؛ ایران در حوزه  مناسبت بین‌المللی اثرگذار است و همه فرازوفرودها باعث افزایش توانمندی ایران در همه حوزه‌ها شد.

رحمانی فضلی در دیگر بخش سخنان خود، ضمن یادآوری اینکه مدیریت کشور را با تورم رقم ۴۶ درصد تحویل گرفتیم، افزود: در پنج سال اخیر به همت مسئولان گام‌های مثبتی برداشته شد که باید با تلاش مضاعف مشکلات را حل کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.