سرمربی تیم ملی والیبال ایران در بازگشت به تهران در سمیناری یک روزه تاکتیک های جدید دفاعی را تشریح خواهد کرد.

تدریس کولاکوویچ در سمینار یک روزه والیبال/ سرمربی تیم ملی لیگ را از نزدیک زیر نظر می‌گیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فدراسیون والیبال، امیر خوش خبر درباره برنامه‌های کولاکوویچ در مدت اقامت در تهران گفت: سرمربی تیم ملی والیبال روز یکشنبه ۲۴ دی‌ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران می شود و هدف اصلی ایگور نظارت بر بازی‌های لیگ برتر و دسته یک و برنامه ریزی برای تیم ملی مردان ایران است.

وی با بیان اینکه کولاکوویچ در این مدت نشست هایی نیز با ضیایی رئیس جدید فدراسیون والیبال و دیگر مسئولین فدراسیون خواهد داشت، گفت: تدوین برنامه های آماده سازی تیم ملی والیبال ایران شامل نحوه تشکیل و زمان بندی اردوها از جمله اهداف این نشست هاست. چگونگی تشکیل دو تیم الف و ب در سال آینده و برآورد نیازهای آماده سازی تیم ملی برای رویدادهای پیش رو از دیگر محورهای جلسه با رئیس فدراسیون والیبال خواهد بود. البته به یقین دکتر ضیایی نیز انتظاراتی از سرمربی تیم ملی دارند که در این نشست آنها را بیان خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال به سفر سرمربی تیم ملی به شهرهای میزبان لیگ برتر در مدت اقامت خود در تهران اشاره کرد و گفت: کولاکوویچ علاقمند است که بازی های لیگ برتر را از نزدیک و در سالن مسابقات رصد کند و به همین دلیل به شهرهای میزبان رقابت‌های لیگ برتر سفر خواهد کرد.

وی به تدریس کولاکوویچ در سمینار یک روزه و تخصصی «تاکتیک های پیشرفته دفاعی» با هدف ارتقای سطح دانش فنی مربیان سطح بالای کشور اشاره کرد و گفت: سرمربی تیم ملی والیبال همچنین نشستی با سرمربیان لیگ برتری خواهد داشت.

خوش خبر به نشست خبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز اشاره کرد و گفت: سال آینده رقابت های مهمی پیش روست و کولاکوویچ در نشست خبری برنامه های خود را برای سال ۲۰۱۸ تشریح می کند و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران نیز خواهد بود.

وی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی والیبال در این سفر برنامه کاری فشرده ای دارد و برنامه ریزی دقیقی برای روزهای حضور وی در ایران کرده ایم که ان شالله بتوانیم با برنامه ریزی خوبی با آمادگی هر چه بیشتر در رقابت های سال آینده حاضر شویم و نمایش شایسته ای از والیبال ایران را سه رویداد لیگ ملت های والیبال، بازی های آسیایی و رقابت های قهرمانی جهان داشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.