رشتخوار -در اقدامی خودجوش در نقاط مختلف شهری و روستایی شهر ستان رشتخوار، مردم این شهرستان در حمایت از مقام معظم رهبری، ارزش‌های انقلاب اسلامی و محکوم کردن اعمال آشوبگران در تجمعی بزرگ خواستار برخورد قاطع با آشوب‌گران شدند.

تجمع بزرگ مردم رشتخوار علیه اغتشاشات اخیر فتنه‌گران

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در  تجمع حماسی مردم مومن و متعهد شهرستان رشتخوار  با در دست داشتن تصویر مقام معظم رهبری مدظله العالی ۱۴ دی روز پنج شنبه  در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته در مصلی علی ابن ابی طالب رشتخوار گرد هم آمدند فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

در این تجمع بزرگ علاوه بر مسئولان و اقشار مختلف مردم، قشرکارگری و دامدار وکشاورز که اقشار بشتری این شهرستان را در بر دارد حضور پرشوری داشتند.

در این صحنه مردم رشتخوار از با حمایت از  ولایت و رهبری و انقلاب اعلام کردند :علیرغم وجود  مشکلات اقتصادی، هیچگاه قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیمان خود با ولایت دست نخواهند کشید.

مردم  رشتخوار در مصلی علی ابن ابی طالب ع در این تجمع با شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده"، "ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم"، "مرگ بر فتنه‌گر" و... علیه اغتشاش آشوب طلبان اعتراض کرده و آنها را محکوم کردند.

امام‌جمعه رشتخوارهم در این مراسم، اقدام اغتشاشگران در آسیب رساندن به امنیت کشور را محکوم کرد.

حجت الاسلام احمد طیبی  با تقدیر از  راهپیمایی و تجمع  پرشور مردمی در محکومیت هنجارشکنان روزهای اخیر اظهار داشت: مردم امروز در فتنه دشمنان با ایجاد مشکلات معیشتی و اقتصادی سربلند بیرون آمدند و نشان دادند که هیچ چیزی نمی‌تواند مانع صلابت و اقتدار انقلاب اسلامی شود.

فرماندار رشتخوار هم در این تجمع با اشاره به وجود  مشکلات از جمله تورم و بیکاری و تاکید بر همت مدیران بر رفع آن، خاطرنشان کرد:  امروز حضور گسترده مردم همیشه در صحنه انقلاب اسلامی پاسخ دندان شکنانه به یاوه گویی های دشمنان داخلی و خارجی است.

خالقداد عرب با اشاره به رفتار نامناسب رئیس جمهور آمریکا اظهار کرد: از آنجایی که مردم ایران مطیع امر رهبری و با ایشان پیمان دارند، جان خود را فدای ایشان می کنند لذا ترامپ باید خجالت بکشد و کمی عقل را به کار بگیرد و بداند که هیچ غلطی نمی کند.

وی با خبر خوشی که بیش از ۶۰ میلیارد تومان در حوزه انژی های پاک در این شهرستان سرمایه گذاری می شود گفت:مجتمع های فولادی این شهرستان هم بزودی فعال خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.