جوین _ راهپیمایی عظیم مردم شهرستان جوین با حضور خانواده معزز شهدا، جانبازان، ائمه جمعه وجماعات، حوزه های علمیه و بسیجیان وفرماندهان نظامی وامنیتی، فرماندار ودستگاههای اجرایی از چهار راه نیروی انتظامی تامسجد جامع نقاب انجام شد

مردم شهرستان جوین در یک راهپیمایی عظیم پاسخ کوبنده ای به فتنه گران دادند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در پی اغتشاشات اخیر خیابانی با حضور عده ای فرصت طلب مردم ولایتمدار شهرستان جوین به صورت هماهنگ طی راهپیمایی عظیم حرکت مذبوحانه اغتشاش گران را محکوم کردند.  

یکی از افراد حاضر دراین راهپیمایی بزرگ گفت: دشمن در پی ایجاد فتنه است، و دراین میدان لحظه ای درنگ نمی کند، ولی متقابلا مردم همیشه در صحنه نیز با تیز بینی حرکات دشمن را تعقیب می کنند.  

محمد ملایجردی خاطر نشان کرد: جمعی از خدا بی خبر و آلت دست بیگانه با این نیت که می توانند در صفوف به هم فشرده مردم خللی ایجاد کرده، و برای انقلاب دردسر ایجاد نمایند، کور خوانده اند.  

وی تاکید کرد: ما تا آخرین نفس و آخرین نفر درمقابل توطئه دشمنان و فتنه گران خواهیم ایستاد.  

لازم به توضیح است،  که این راهپیمایی از چهار راه نیروی انتظامی شروع وباشعارهای کوبنده مردم همیشه در صحنه ما مطیع رهبریم، تا خون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست،  فتنه گر حیا کن، ملت ایران رارها کن، تا مسجد جامع شهر نقاب ادامه داشت، و در پایان راهپیمایی قطع نامه ای در محکومیت فتنه گران از طرف شورای تبلیغات اسلامی قرائت شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.