کرمان- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: راهپیمایی خودجوش مردمی در محکومیت فتنه‌ آمریکایی فردا و پس از اقامه نماز جمعه در کرمان برگزار می‌شود.

خروش انقلابی مردم کرمان در محکومیت آشوب‌گران و فتنه آمریکایی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی صدفی امروز در گفت‌وگویی اظهار داشت: طی روزهای گذشته شاهد فتنه جدیدی بودیم که از سوی دشمنان داخلی و خارجی به ویژه استکبار جهانی طراحی شده بود و با سوءاستفاده از برخی مطالبات مردمی دست به یکسری حرکت‌های نابخردانه و ناجوانمردانه زدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: آنها در این طرح در جامعه با ایجاد ناامنی و تنش و بلوا و همچنین با به آتش کشیدن اموال عمومی مردم و کشته شدن تعدادی از هموطنان در برخی شهرستان‌ها در راستای براندازی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردند.

وی عنوان کرد: در این فتنه با بهره‌گیری از ترفندهای دشمنان انقلاب و نظام سعی کردند با هنجارشکنی‌ها و اهانت به ارزش‌های انقلاب و ارکان اصلی نظام بستر را برای براندازی نظام فراهم کنند اما ملت سلحشور ایران که همیشه در صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب و رهبری آماده‌اند در مقابله با این فتنه آمریکایی و حرکت‌های ناجوانمردانه نیز آمادگی خود را اعلام کردند که برای دفاع از ارکان نظام در صحنه حضور داشته باشند.

صدفی اظهار کرد: از روزهای آغازین ایجاد این فتنه پیشنهادهای عظیم و گسترده‌ای از مردم در شهرستان‌های استان داشتیم که با برگزاری راهپیمایی مواضع خود را در حمایت از نظام و خشم و انزجار خود را نسبت به اغتشاشگران اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بعد از آمادگی مردم و با هماهنگی مسؤولان ذیربط ان‌شاءالله روز جمعه راهپیمایی خودجوش مردمی در محکومیت فتنه‌گران برگزار می‌شود.

وی ضمن دعوت از تمام اقشار متخلف مردم که آمادگی خود را از روزهای آغازین برای حضور در صحنه و محکومیت فتنه اعلام کردند برای حضور در راهپیمایی خاطرنشان کرد: در مرکز استان، راهپیمایی بعد از اقامه نماز جمعه از محل مصلای امام علی (ع) تا میدان بسیج برگزار و قطعنامه راهپیمایی که حاوی مطالبات مردم و خواسته‌های آنان هست در پایان قرائت می‌شود.

صدفی گفت: راهپیمایی همزمان در تمام شهرستان‌های استان کرمان نیز برگزار می‌شود که زمان و مکان برگزاری در همان شهرستان اطلاع‌رسانی می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.