سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: فهرست بازیکنان مد نظرمان را به مدیریت باشگاه داده ایم اما پول نداریم آنها را جذب کنیم.

دایی: پول نداریم بازیکن بگیریم/ تیم های دیگر دوبرابر تیم ما به بازیکنان پول می‌دهند

به گزارش قدس آنلاین، علی دایی در نشست خبری پیش از بازی جمعه سایپا مقابل استقلال خوزستان در سالن کنفرانس سازمان لیگ گفت: فردا بازی خیلی مهمی داریم که بردن آن از نان شب هم برای ما واجب تر است.

سرمربی سایپا در ادامه افزود: متاسفانه هفته گذشته نتیجه خیلی بدی در آبادان گرفتیم، فکر می کنم اسیر کم تجربگی شدیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان در آن بازی استفاده کنیم به همین خاطر دوست ندارم فردا مقابل استقلال خوزستان امتیاز از دست بدهیم. اگرچه برخلاف تصور که همه فکر می کنند استقلال خوزستان تیم دست و پا بسته ای است باید بگویم کادر فنی و بازیکنان خیلی خوبی دارد و مسلما بازی سختی در انتظارمان است.

دایی درباره عملکرد این باشگاه در پنجره نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر اظهار داشت:با قاطعیت می گویم جوانترین تیم حال حاضر لیگ برتر است. هزینه تیم را خیلی پایین آوردیم در حالی که بودجه باشگاه سایپا در یکی، دو فصل گذشته خیلی خوب بوده است. ما بر اساس بودجه باشگاه بازیکن گرفتیم و اکنون هم طبق همان برنامه بازیکن جذب می کنیم. بازیکنانی را می خواستیم که باشگاه هایشان پولی بابت رضایت نامه می گرفتند و ما نمی توانستیم آن را پرداخت کنیم اینها را گفتم تا به این موضوع برسم که در نتیجه گیری مان در این برهه زمانی بی تاثیر نبوده است.

دایی ادامه داد: تیم هایی مانند سایپا که نه تماشاگر دارند و نه در زمان های از پیش تعیین شده می توانند پرداختی داشته باشند شرایط شان از این بهتر هم نمی شود. نداشتن دغدغه مالی عامل بسیار مهمی است که ما آن را نداریم پس طبیعی است دچار فراز و نشیب شویم و ثبات نتیجه گیری نداشته باشیم.

وی در ادامه تصریح کرد: با اطمینان می گویم هر تیمی که دست به جوانگرایی بزند باید تاوان آن را هم بدهد. اگر بازی های ما را در همین هفته ها مرور کنید متوجه می شوید که چقدر موقعیت از دست دادیم. ما صد بازیکن ردیف کردیم که باشگاه آنها را بگیرد اما وقتی بودجه نداریم کاری نمی توانیم از پیش ببریم حتی باید بگویم با برخی بازیکنان لابی کردیم که با رقم مناسب تری آنها را بگیریم اما در نهایت توانستیم آرمان رمضانی را از تیم دسته اولی اکسین بگیریم و غیر از او هیچ کس را جذب نکردیم.

سرمربی سایپا در مورد هدف گذاری این باشگاه در فصل جاری تصریح کرد: در اول فصل ۳۰ درصد قراردادهایمان را گرفتیم اما قرار بود در ادامه ۲۰ درصد بگیریم و ماه بعد هم به همین اندازه دریافتی داشته باشیم اما باید بگویم تا هفته هجدهم فقط همان ۳۰ درصد ابتدای فصل را گرفتیم. متاسفانه مشکلات این چنینی باعث می شود وقت زیادی را صرف مسائل غیرفنی کنیم. البته مدیریت باشگاه تمام سعی خود را می کند و جلسات متعددی با مدیران کارخانه داشته است اما حقیقت این است که ما فقط همان ۳۰ درصد را گرفتیم.

علی دایی درباره مذاکرات سایپا با مایکل اومانیا مدافع پارس جنوبی جم گفت: او بازیکن خوبی است اما هیچ مذاکره ای برای جذب او انجام نداده ایم. از موقعی که نیم فصل اول تمام شده با مدیریت باشگاه جلسه گذاشتیم و بازیکنان مان را معرفی کردیم اما رقابت شدید است و باشگاه دیگر می آید و با دو برابر پولی که ما می دهیم همان بازیکن را می برند. هیچ مربی تا ابزار مناسب را در اختیار نداشته باشد نمی تواند با آرامش در زمین مسابقه تیمش را هدایت کند. یکی با تفنگ ساچمه ای به میدان می آید و دیگری با ژ سه قطعا کسی که با ژ سه به میدان می آید برنده می شود.

دایی درباره هدف سایپا برای رسیدن به سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: مطمئنا جزو اهداف ما بوده و هست اما با باختی که مقابل نفت آبادان کسب کردیم از این هدف دور شدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.