سرمربی تیم فوتبال استقلال در آستانه دیدار حساس برابر تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی تیم خوبی است و باید مقابل این تیم قدرتمندانه ظاهر شویم.

وینفرد شفر: باید تیم قدرتمندی را مقابل تراکتورسازی به میدان بفرستیم/ از شخصیت کنونی تیم خودم راضی هستم

به گزارش قدس آنلاین، وینفرد فر سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی حاضر شد و اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در تبریز هستم. مهمان‌نوازی تبریزی‌ها از همان فرودگاه آغاز شد. این مهمان‌نوازی تراکتوری‌ها قابل تقدیر است.

او ادامه داد: خیلی خوب است که در مسیر درست قرار گرفته‌ایم. همان‌طور که می‌دانید من یک تازه وارد هستم و این اولین بار است که به ایران آمده‌ام. این بازی‌های خارج از خانه باعث می‌شود که ایران را بهتر بشناسم.

سرمربی استقلال افزود: فرهنگ‌های بسیار متفاوتی از ایران می‌بینم و خیلی‌ها به من گفته بودند که تبریز شهر زیبایی است و این موضوع برایم خوشایند است. تبریز، بهترین فرش‌های زیبا و شیرینی‌های خوردنی را دارد. نباید همسرم بفهمد که تبریز شیرینی‌های خوبی دارد!

او درباره هواداران تراکتورسازی و همچنین کیفیت این تیم گفت: من در کشورهای مختلفی مربیگری کردم و فوتبال چیزی است که می‌تواند همه را گرد هم جمع کند. امیدوارم بعد از بازی، همه هواداران کلمه "یاشاسین" را بگویند. آنالیز خوبی از تیم تراکتور داشتیم و می‌دانم که تراکتور تیم قدرتمندی است و بازی بسیار خوبی نیز مقابل پرسپولیس و استقلال خوزستان انجام داده و از همین رو، فردا باید تیم خیلی قدرتمندی روانه میدان کنیم تا پیروز شویم. روزبه چشمی و سرور جپارف را به علت محرومیت در اختیار نداریم اما همه بازیکنان ما باید همیشه در تمرین آماده باشند و برای بازی فردا، می‌خواهیم با تمام توان و تمرکز وارد میدان شویم.

شفر ادامه داد: روحیه، کار تاکتیکی و آمادگی جسمانی، سه مقوله مهم در موفقیت یک تیم است و وقتی که به این تیم آمدم، بازیکنان شادابی لازم را نداشتند و در این مدت، روی مسائل تاکتیکی و بدنی نیز کار کردیم و همه دست به دست هم داده‌اند تا استقلال قدرتمندی داشته باشیم. تمام کادر فنی کمک کرده‌اند و از شخصیت کنونی تیمم بسیار راضی‌ام. روحیه بازیکنان بسیار بهتر از قبل شده است و از کاری که انجام می‌دهیم لذت می‌برند. هنوز کار ما تمام نشده و باید بهتر از این شویم چرا که همه تیم‌ها مقابل استقلال با قدرت ظاهر می‌شوند.

سرمربی استقلال افزود: من مربی‌ای نیستم که به دنبال باخت باشم و با اندیشه کسب سه امتیاز به زمین می‌آیم. فردا نیز برای سه امتیاز خواهیم جنگید اما باید ببینیم در پایان چه نتیجه‌ای حاصل خواهد شد.

او درباره دروازه‌بان تیمش هم گفت: سید حسین حسینی یکی از بهترین گلرهای ایران است. روزهای قبل کمی سرما خورده بود که برطرف شد و دیروز به ۱۰۰ درصد آمادگی رسید.

سرمربی استقلال درباره تغیرات حریف فردای تیمش نیز گفت: تراکتور بازیکنان جدیدی آورده و در این چند روز، با کل کادر فنی، آنالیز کاملی از تراکتور داشتیم. می‌دانم که فردا، تماشاگران زیادی به ورزشگاه می‌آیند اما مهم این است که تمرکز ما روی زمین چمن باشد و به فشار تماشاگران توجه نکنیم.

شفر درباره داوری نیز بیان کرد: داوران خوبی در لیگ داریم و مطمئنم که داوران بازی فردا نیز بدون توجه به تماشاگران، عملکرد بسیار خوبی خواهند داشت. خیلی خوشحال می‌شوم که فردا یک بازی پرتماشاگر و خوب داشته باشیم و همه از دیدن بازی راضی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.