سرمربی تیم فوتبال سپاهان از تساوی در زمین پارس جنوبی جم ابراز رضایت کرد.

کرانچار: تساوی در زمین پارس جنوبی عادلانه بود/ خط حمله ما زهردار نبود

به گزارش قدس آنلاین، زلاتکو کرانچار بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی گفت:‌ اگرچه خط حمله ما امروز زهردار نبود اما به استمرار موفقیت‌هایمان در نیم‌فصل دوم ادامه خواهیم داد. راضی کننده نبود که این بازی را با این نتیجه ترک کنیم. پارس جنوبی امروز یکی از بهترین بازی‌هایش را انجام داد اما بازیکنان من هم رفتاری را که می‌خواستم انجام دادند و از عملکردشان راضی هستم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داوری گفت: کلاً اعتقاد ندارم انتقاد کنم، داور امروز عادلانه قضاوت کرد و تصمیمی که در روند بازی سرنوشت‌ساز باشد مشاهده نکردیم.

کرانچار در پاسخ به این سوال که آیا تساوی عادلانه بود، عنوان کرد: پارس جنوبی امروز ۳ موقعیت ۱۰۰ درصدی داشت و نمی‌توان گفت عادلانه بود یا نه اما در مجموع ۲ تیم نمایش خوبی داشتند و نتیجه عادلانه رقم خورد. تیم ما در برخی بازی‌های نیم‌فصل اول بیش از ۱۰ موقعیت ۱۰۰ درصد گل داشت اما شانس با ما همراه نبود.

وی درباره میزبانی جم گفت: هواداران جمی به خوبی تیمشان را تشویق کردند و از میزبانی آنها راضی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه تساوی مقابل پارس جنوبی را برای تیمش ناکامی می‌داند یا نه، گفت: اگر منظورتان نتیجه بازی امروز است، امروز مسابقه خوبی بود و در خانه یکی از مدعیان لیگ برتر گل نخوردیم و موقعیت‌های زیادی هم داشتیم پس کسب یک امتیاز در جم راضی‌کننده بود. سپاهان نوسانات نیم‌فصل اول را تکرار نخواهد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل این نوسانات چه بود، گفت: در طول فصل ۱۰ بازیکن جدید در پست‌های مختلف آوردیم، در سپاهان شما باید برای قهرمانی بجنگید، بازیکن برزیلی ما اواسط نیم فصل اول آمد و به مرور زمان به ما ملحق شد، ۳ بازیکن زیر ۱۸ سال هم در کنار بزرگسالان هستند که این تغییرات باعث این نوسانات بزرگ شد، لیگ برتر پرفشار است و در نیم‌فصل اول موقعیت‌های زیادی داشتیم اما نمی‌توانستیم پیروز شویم.

کرانچار درباره اینکه پارس جنوبی را نسبت به دیدار رفت چگونه دیده است، گفت: هم در بازی رفت و هم امروز خیلی با کیفیت بازی کرد، امروز دوست داشتیم پیروز شویم اما موفق نشدیم هرچند که گل نخوردیم و دروازه خودمان را بسته نگه داشتیم. پارس جم با وجود اینکه ۳ بازیکن اصلی خود را نداشت اما با کیفیت بازی کرد. تلاش ما هم ابتدا برای از کار انداختن فاز هجومی این تیم بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.