سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی بعد از تساوی برابر سپاهان گفت: برابر این تیم کم دقت بودیم و نتوانستیم به نتیجه لازم دست یابیم.

مهدی تارتار: مقابل سپاهان کم دقت بودیم/ با بازگشت مصدومان شرایط بهترین خواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل مقابل سپاهان اظهار داشت: در ابتدا هر دو تیم محتاط بازی کردند و یکدیگر را ارزیابی می‌کردند. در نیمه اول به دلیل اینکه سپاهان نسبت به بازی قبلش تغییر تاکتیک داده بود نتوانستیم خوب بازی کنیم. در بین دو نیمه راهکار را به بازیکنانم گفتم اما متأسفانه کم‌دقت بودیم و محرومیت‌ها و مصدومیت‌ها دست ما را بسته است. جا دارد از تماشاگرانمان تشکر کنم که خیلی خوب ما را حمایت می‌کنند و همیشه یار و یاورمان هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که مطهری یک روز می‌خواهد برود و یک روز مصدوم است و امروز هم می‌بینیم بازی می‌کند، این شرایط چگونه است، گفت: بهتر است در مورد مسائل فنی صحبت کنیم. من نمی‌توانم در مورد یک بازیکن به شما توضیح بدهم. 

سرمربی پارس جنوبی در مورد مهاجمان این تیم گفت: شهرام گودروزی و روح‌الله سیفی را گرفته‌ایم و امید سینک هم مدت‌هاست که مصدوم است. مطمئناً مصدومان برگردند به شرایط خوبی می‌رسیم چون ما تیمی بودیم که در بازی‌های خود ۴-۳ گل به حریفان می‌زدیم. 

وی گفت: فوتبال مثل شطرنج است. همان‌طور که دست سپاهان باز بود و مدافع ملی‌پوش آورد دست ما باز نبود. سپاهان تیم پرمهره‌ای است و در دیدار با پدیده هم ۴ گل به این تیم زد. اگر به هزینه‌های هر دو تیم نگاه کنیم باید از بچه‌هایمان تشکر کنم. 

تارتار در مورد عملکرد داوری گفت: پیام حیدری داور آینده‌داری است و در آن صحنه‌ای که معترض بودیم امیدوارم اشتباه نکرده باشد. 

وی در پایان درباره اینکه چرا میثم آقایی را وقتی در لیگ یک بودید کنار گذاشتید، گفت: ما او را کنار نگذاشتیم، بلکه مصدوم شده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.