منابع سوری از آغاز حمله گسترده ارتش سوریه به مواضع گروه‌های تروریستی در حرستا واقع در حومه شرقی دمشق خبر دادند.

حمله گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌های تکفیری در حومه دمشق

به گزارش قدس آنلاین، ارتش سوریه ضد حمله خود به مواضع تروریست‌ها در چندین محور در اطراف اداره تره‌بار حرستا در حومه شرقی دمشق را آغاز کرد و توانست بیش از ۲۰ مجتمع مسکونی را از لوث آنها پاکسازی و آزاد کند.

یک منبع میدانی به خبرنگار تسنیم گفت نیروهای ارتش،‌چهار تروریست را به اسارت خود درآوردند و ۲۵ تروریست را هم به هلاکت رساندند که در میان آنها یکی از سرکردگان باند تروریستی موسوم به تحریرالشام(جبهه النصره) به چشم می‌خورد.

پیشروی نیروهای ارتش برای شکستن حلقه محاصره اداره تره‌بار که از یک هفته پیش در محاصره گروه‌های تروریستی است،‌همچنان ادامه دارد، نیروهای مدافع این اداره تا کنون تلاش‌های تروریست‌ها برای رخنه به آن را ناکام گذاشته‌اند.

منبع سوری تصریح کرد استحکامات و نیروهای زیادی در محله القابون برای مشارکت در نبرد حرستا مستقر شده‌اند، قرار است ارتش دامنه عملیات خود را به عمق شهر گسترش دهد تا از هرگونه  تلاش تروریست‌ها در آینده برای حمله به مواضع ارتش در اطراف اداره تره‌بار و اداره امنیتی جلوگیری کند.

بر اساس این گزارش،‌یگان توپخانه‌ای و نیروی هوایی ارتش، مواضع گروه‌های تروریستی را  در حرستا، عربین، مدیرا و عین ترما با هدف جلوگیری از رسیدن هرگونه کمک برای گروه‌های تروریستی از سمت شهرک‌های غوطه شرقی هدف قرار می‌‌دهند.

منبع سوری تاکید کرد بهایی که گروه‌های تروریستی پرداخت خواهند کرد،‌بسیار بیشتر از قدرت این گروه‌ها و حامیانشان و بزرگتر از دستاوردهایی است که انتظار داشتند در این نبرد به دست آورند، نیروهای کمکی ارتش برای شکستن حلقه محاصره اداره تره‌بار وارد شده‌اند، هدف این نیروها نه تنها شکستن حلقه محاصره اداره تره‌بار بلکه گسترش حلقه  امنیت منطقه و نابودی دژهای تروریست‌هاست.
 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.