تیم فوتبال بارسلونا در غیاب ستارگانش برابر سلتاویگو متوقف شد تا دیدار برگشت این دو تیم تعیین کننده باشد.

بارسلونا در غیاب ستارگان نامدار متوقف شد/ دیدار برگشت تعیین کننده تیم صعود کننده

به گزارش قدس آنلاین، این بازی پنجشنبه شب به میزبانی تیم سلتاویگو برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی یک بر یک پایان یافت. ابتدا خوزه آرنایز در دقیقه ۱۵ پاس عرضی از چپ را درون دروازه سلتاویگو جای داد تا بارسلونا از میزبان خود پیش بیفتد.

تیم سلتا این گل را در دقیقه ۳۱ پاسخ داد. سیستو از زوایه بسته دروازه بارسلونا را باز کرد.

در نیمه دوم بارسلونا برای رسیدن به گل تلاش خود را دو چندان کرد. در اوایل این نیمه دنیس سوارز در موقعیت ایده آل گلزنی فرصت را از دست داد و یک بار هم ضربه فنی بوسکتس از پشت محوطه جریمه حریف به تیر دروازه اصابت کرد و گل نشد. در مقابل تیم سلتاویگو هم دو موقعیت عالی را توسط امره مور از دست داد.

والورده سرمربی بارسلونا در دقیقه ۷۲ این بازی عثمان دمبله ستاره گرانقیمت و جوان فرانسوی را به میدان فرستاد. این بازیکن که در اوایل فصل مصدوم شده بود بعد از دوری طولانی مدت به میادین بازگشت.

بارسلونا در دقایق پایانی کاملا بازی را در اختیار داشت و در دقیقه ۹۱ نیز ضربه سرخی روبرتو روی پاس نلسون سمدو به تیر عمودی دروازه حریف اصابت کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

بارسلونا در این مسابقه از لیونل مسی، لوئیس سوارز، آندرس اینیستا، جوردی آلبا، مارک آندره تراشتگن و چند بازیکن اصلی دیگر استفاده نکرد.

بدین ترتیب بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه نیوکمپ تعیین کننده تیم صعود کننده خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.