سرمربی تیم فوتبال تاتنهام ابراز امیدواری کرد تیمش در دیدارهای آینده خوش شانس باشد.

پوچتینو: مقابل وستهام بدشانس بودیم/ به داور اعتماد می کنم

به گزارش قدس آنلاین و ‌به نقل از گاردین، تاتنهام دیشب (پنجشنبه) در آخرین بازی هفته‌ بیست و دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف وستهام رفت که این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

هر چند تاتنهام ۳۱ شوت به سمت دروازه‌ حریف زد،  ولی نتوانست نتیجه‌ لازم و مد نظر  را به دست بیاورد.

مائوریسیو پوچتینو ، سرمربی آرژانتینی تاتنهام بعد از پایان  این بازی، گفت‌: متاسفانه کمی بدشانسی آوردیم. شانس های بسیار زیادی برای گلزنی داشتیم  که نتوانستیم از فرصت‌های موجود خودمان استفاده بهینه ببریم و همین باعث شد که دو امتیاز را از دست بدهیم. البته نمایش ما در این مسابقه عالی بود. در نظر بگیرید که ما در عرض ۴۸ ساعت دو بازی انجام دادیم. از تمام بازیکنانم راضی هستم . بعضی اوقات شما نیاز به شانس دارید تا بتوانید به پیروزی برسید،  ولی متاسفانه در این بازی شانس یار ما نبود. حق ما بیش از این ها بود.

در این مسابقه داور می‌توانست دو پنالتی‌ برای تاتنهام اعلام کند که این کار را انجام نداد و سرمربی تاتنهام درباره این دو صحنه سوال شد که در پایان صحبت‌های خود در این باره ، گفت‌: من واقعیت ندیدم که چه اتفاقی رخ داد، اما با این حال به داور می‌خواهم اعتماد کنم. داوری هم کار سختی است ما باید به داوران کمک کنیم تا کارشان را درست انجام دهند. تمرکز ما باید بر روی تیم خودمان ، گلزنی و افزایش سطح بازی باشد نه داوری.

تاتنهام باید تمام تلاش خودش را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دهد که به نظر کار بسیار دشوار است. این تیم در لیگ قهرمانان اروپا به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده است که باید در این مرحله به مصاف یوونتوس برود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.