جوین_ امام جمعه شهرستان جوین گفت: افزایش بی حجابی در سطح شهرستان جوین منجر به افزایش طلاق شده است.

ریشه افزایش طلاق در شهرستان جوین مربوط به افزایش بی حجابی است

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد تقی دلیری پور در خطبه های نماز جمعه شهرستان جوین اعلام کرد: ۱۷ دی ماه سال روز نفرت انگیز کشف حجاب از طرف رضا شاه بود، که زنان  مسلمان ایران را وادار به کشف حجاب کرد، ما ضمن نفرت از این اقدام به مسئولین توصیه می کنیم، اصحاب فرهنگ ورسانه و دولت نسبت به رعایت حجاب اسلامی در جامعه واکنش نشان دهند.  

وی تاکید کرد: بی حجابی در سطح شهرستان جوین افزایش یافته، و زمینه افزایش طلاق را فراهم کرده است.  

خطیب جمعه جوین خاطر نشان کرد: لازم است اشاره ای به اغتشاشات اخیر که در نطفه خفه شد، داشته باشم، استعمار گران با طرح نقشه های پلید دیگری این اغشاشات را از شهرستان های کوچک در سطح کشور شروع کردند، به گمان این که نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهرستان های کوچک کم رنگ تر است، و آسیب های جزئی هم به حوزه های اقتصادی، مذهبی، فرهنگی و نمادهای کشور از جمله پرچم مقدس جمهوری اسلامی وارد کردند.  

وی تصریح کرد: اما مردم همیشه در صحنه و جان نثاران اسلام و انقلاب وپیروان رهبری وارد صحنه شده، و اغتشاش گران را تار ومار کردند.  

خطیب جمعه جوین با قدر دانی از مردم ولایتمدار شهرستان جوین گفت: مردم انقلابی شهرستان جوین به صورت خود جوش روز گذشته در یک راهپیمایی عظیم با شعار های  انقلابی تلاش مذبوحانه عده ای فریب خورده را محکوم کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.