سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ندیدم بازیکنم،‌ تماشاگران را تحریک کند؛ اجازه این قرتی‌بازی‌ها را نمی‌دهم و شک نکنید اگر چنین اتفاقی رخ داده باشد همین حالا با او برخورد می‌کنم.

فیروز کریمی: به بازیکنانم اجازه قرتی بازی نمی دهم!

به گزارش قدس آنلاین، فیروز کریمی پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر سپیدرود رشت در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: از اینکه مشکلی پیش آمده و دیروز نتواستم بیایم عذرخواهی می‌کنم. بازی از نظر فنی دو نیمه متفاوت داشت. نیمه اول بدون حرف و حدیث متعلق به ما بود و نمیه دوم برای سپیدرود بود. اگر در نیمه اول نتوانستیم به گل‌های خود اضافه کنیم از بی‌دقتی ما بود و اگر آنها گل نزدند از بدشانسی ما بود. خدا را شکر سرانجام یک روز فوتبال به ما روی خوش نشان داد.

وی ادامه داد: اگر مهاجمان دقت می‌کردند نتایج فرق می‌کرد. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. زمین چمن کمی برای ما مناسب نبود. بهترین زمین چمن ایران در اختیار ما است و حتی از آزادی هم بهتر است. آنجا تمرین کرده بودیم و امروز در چمن مصنوعی کار برای ما سخت شد. احمد زنده رود، بازیکن دونده ما اعلام کرد که خسته شده است و نمی‌تواند ادامه داد.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز خاطرنشان کرد: فشار تیم حریف ما را به عقب برد و به همین دلیل براساس شرایط بازی تعویض‌هایی انجام دادیم. خدا را شکر شانس هم داشتیم و برنده شدیم. سپید رود نیمه دوم را تیم قابلی دیدم. نمی‌دانم چرا همیشه اینگونه بازی نمی‌کنند. با این مدل سپیدرود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

کریمی درمورد آمار عملکرد تیمش در این بازی، گفت: آمار بازی را هنوز ندیده‌ام، اما اشتباهات برای تیم ما خوب نیست. تیم ما مدعی نیست و در رده‌های پایین جدول بود، ضمن اینکه تعدادی مصدوم و محروم مانند تیموریان و نقی‌زاده هم داشتیم. مجبور بودیم از بازیکن جوان و 17 یا 18 ساله را وارد ترکیب کردیم. در بازی برابر سپیدرود این جوانان قطعاً استرس خواهند گرفت. ما مشکل کمبود بازیکن داشتیم و البته باید بگویم امروز کامل ترین تیم خود را داشتیم. میلاد زنیدپور و معبودی و فرهادی را به جمع خود اضافه کرده‌ایم. تیم پیش از حضور من به شدت مصدوم داشت.

وی درمورد اقدامات عزیز معبودی و تحریک تماشاگران توسط این بازیکن عنوان کرد: من ندیدم. مگر می‌شود؟ اجازه این قرتی‌بازی‌ها را نمی‌دهم.بازیکنان ما ریش آنچنان و شلوار آنچنانی ندارند. فوتبال احترام خاصی دارد، آن هم تماشاگران رشتی که همیشه به من احترام گذاشته‌اند. من در انزلی هم بود بازی دوستانه با سپیدرود گذاشتم. شک نکنید اگر چنین چیزی باشد همین حالا با او برخورد می‌کنم. دقیقا چه کاری کرد؟ تماشاگران را قلقلک داد؟! من از فاصله دور صحنه خاصی ندیدم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.