سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه اشتباهات داوری علیه تیمش هر هفته تکرار می‌شود، گفت: به خاطر محرومیت تماشاگرانمانم در جو غیر فوتبالی بازی کردیم.

گفته بودم از نفت می ترسم/ جای احمدزاده و منشا خالی بود/ مایوس شده‌ام!

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران در هفته هجدهم لیگ برتر در نشست خبری گفت: در نشست خبری قبل از بازی گفته بودم از این مسابقات ترس دارم. چهارمین مسابقه ای بود که با نفت داشتیم. طبق قانون احتمالات، از لحاظ نتیجه می شود این اتفاقات رقم بخورد.

وی افزود: بخصوص اینکه ما در یک جو غیر فوتبالی بدون تماشاگر بازی کردیم. بدون هواداران معروفمان بازی کردیم. انتظار داشتیم حریف اینطور سازماندهی شده، بازی را ببندد و به هر وسیله ای شده، نتیجه بگیرد. موفق شدند یک امتیاز هم بگیرند.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: نمی توانم از بازیکنانم انتقاد کنم ولی آنها در ضربات آخر بی دقت بودند. به نفت و هومن افاضلی تبریک می گویم. ما به سمت هدفمان حرکت می کنیم. هدفمان قهرمانی در ایران است و کسب نتایج خوب در آسیا.

برانکو درباره اشتباهات داوری و نقش وی در تساوی پرسپولیس، گفت: در مورد واکنشم به داور نمی خواهم صحبت کنم اما متاسفانه بازی به بازی اشتباهات داوری به ضرر ما تکرار می شود. نمی خواهم یکی یکی بازی ها را اسم ببرم. یکبار دیگر فیلم این بازی را خواهم دید. واقعا به خاطر رفتارهایی که نسبت به تیم ما می شود، مایوس شدم. 

وی در خصوص کنار گذاشتن گادوین منشا و فرشاد احمدزاده  و جای خالی آنها در بازی امروز، یادآور شد: هر بازیکنی نباشد، جایش خالی است ولی نمی خواهم این تساوی را توجیه کنم. ما طارمی، بشار رسن و نوراللهی را هم نداشتیم. 

برانکو در خصوص اینکه آیا ارزش داشت منشا و احمدزاده را محروم کند گفت: بله آنها باید جزو ۱۱ نفر اصلی می بودند ولی به خاطر مشکلات انضباطی از تیم کنار گذاشته شدند.

وی در پایان در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا برخورد با این بازیکنان ادامه دارد یا خیر؟ تاکید کرد: این بازیکنان فردا در کمیته انضباطی حاضر می شوند و درباره آنها تصمیم گرفته می شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.