یزد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: دشمن در روزهای گذشته با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم، اقدام به ایجاد اغتشاش درکشورکرده و این اغتشاشات از سوی دشمنان انقلاب خط دهی و جهت گیری شده است .

اغتشاشات اخیراز سوی دشمنان انقلاب خط دهی و جهت گیری شده  است

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام محمد فخرالدینی با بیان این خبر اظهارداشت:  دشمن در روزهای گذشته با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم، اقدام به ایجاد اغتشاش درکشورکرده و این اغتشاشات اخیر به صورت کامل از سوی دشمنان انقلاب خط دهی و جهت گیری شده و  مردم یزد ۱۷دی ما ه با شرکت در راهپیمایی با شکوه خود اغتشاشات اخیر را محکوم می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه در این اغتشاشات هم به اموال عمومی خسارت‌هایی وارد شد و اغتشاشگران به مقدسات و ارزشهای اسلام و انقلاب اهانت کردند و اینها همه از اهداف دشمنان انقلاب می باشد .

فخرالدینی  تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند که اغتشاش گران راه‌شان از مردم جداست و در روزهای اخیر راهپیمایی‌های بسیاری در محکوم کردن این اغتشاشات با حضور پرشور و حماسی مردم در نقاط مختلف کشور برپا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت :مردم ولایت مدار یزد هم در روز یکشنبه ۱۷ دی با حضور خود، بار دیگر حمایت و پشتیبانی خود از ولایت فقیه و انقلاب را به جهانیان اثبات می‌کنند.

وی افزود: این راهپیمایی در استان یزد از ساعت ۱۰ از میدان شهید بهشتی آغازو  به سمت چهارراه شهدا و میدان تاریخی شهدای امیرچقماق برگزار می‌شود و مردم در جوار شهدای گمنام این میدان گردهم می‌آیند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.