طالقان- رئیس اداره ورزش طالقان از اجرایی نشدن طرح راه اندازی ورزش های زمستانی در این شهرستان خبر داد و گفت: کاهش بارش نزولات آسمانی در سال جاری علت اجرایی نشدن این طرح است.

راه اندازی ورزش های زمستانی در طالقان اجرایی نشد

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: طبق برنامه برای توسعه ورزش در شهرستان طالقان مقرر بود تا برخی ورزش های زمستانی نظیر اسکی در این شهرستان راه اندازی شوند اما با توجه به کمبود بارش برف این پروژه منتفی شد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت احداث زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی شهید رجایی طالقان گفت: مراحل مقدماتی و زیرسازی این زمین ورزشی به پایان رسیده است و باتوجه به آغاز فصل سرما مراحل پایانی و افتتاح آن به سال آینده موکول خواهد شد.

رئیس اداره ورزش طالقان تصریح کرد: تاکنون با توجه به همکاری اداره کل ورزش با مشکلات زیادی بابت اعتبار مواجه نشده ایم و امیدواریم با ادامه این همکاری زمین چمن فوتبال مجموعه ورزشی شهید رجایی در سال آینده به بهره برداری برسد.

عباسی با اشاره به ادامه روند سرویس دهی تنها استخر طالقان به شهروندان گفت: این استخر در گذشته با مشکلات تامین سوخت مواجه بود ولی در حال حاضر سوخت مورد نیاز تامین شده است و استخر در حال خدمات دهی به شهروندان است.

وی به پروژه های در دست اقدام طالقان اشاره کرد و گفت: با توجه به سپری کردن ماه های پایانی سال در حال حاضر تنها احداث زمین چمن در دستور کار این اداره قرار دارد.

رئیس اداره ورزش طالقان تصریح کرد: در فصل تابستان نیز ۲ زمین چمن مصنوعی فوتبال ۵ نفره در بخش مرکزی و بالا طالقان به بهره برداری رسید.

عباسی در پایان گفت: امیدواریم در سال آینده با همکاری بیشتر اداره کل ورزش و جوانان وجذب اعتبارات لازم بتوانیم ورزش را در شهرستان طالقان به بهترین شکل توسعه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.