کرج- دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری کرج با اشاره به برگزاری چهارمین نشست ستاد در هفته گذشته از تشکیل ۶ کارگروه جدید برای تفکیک مسئولیت ها در ستاد مدیریت بحران شهرداری کرج خبرداد.

تشکیل ۶ کارگروه جدید در ستاد مدیریت بحران شهرداری کرج

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، اصغر نصیری اظهار کرد: دراین نشست علاوه بر معرفی کارگروه تصمیماتی در خصوص اصلاح ساختار، شرح وظایف، مکان استقرار، پیش بینی تجهیزات و امکانات گرفته شد.

وی با بیان اینکه شهردار کرج به عنوان رئیس ستاد بحران شهر فعالیت خواهد کرد افزود: معاونین خدمات شهری و فنی و عمرانی به ترتیب در جایگاه جانشینان اول و دوم ستاد و معاون توسعه و سرمایه انسانی جانشینی ستادی این بخش را به عهده دارند.

نصیری، با اذعان به اینکه طبق آیات قرآن کریم، نجات جان یک انسان به مثابه نجات نفس های بسیاری است، تاکید کرد: این آیات و روایات اهمیت کار و تلاش مجموعه ستاد مدیریت بحران را یادآور می شود که چگونه می توان با برنامه ریزی و تصمیم گیری به موقع، موجب جلب رضایت خداوند و نجات جان انسان ها شد.

وی افزود: بر همین اساس، ستاد با تعیین ۶ کارگروه فعالیت جدی خود را آغاز و تلاش کرد در بحران های اخیر با تمام توان حضور یابد.

قائم مقام معاونت خدمات شهری کرج، به بیان عناوین این کارگروه ها پرداخت و ادامه داد: کارگروه های ایمنی و آتش نشانی و امداد و نجات، تدفین، کنترل سیلاب های شهری، هشدار، آموزش و اطلاع رسانی و مشارکت شهروندی، تجهیزات، ادوات، ماشین آلات و آواربرداری اسکان اضطراری همزمان با شکل گیری ستاد، فعال شدند.

وی در پایان گفت: رئیس هر یک از این کارگروه ها به تناسب اقدامات مورد نیاز، مدیران عامل و مسئولان سازمان ها و بخش های مختلف شهرداری کرج خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.