کرج- مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز از اعزام ۱۲۰۰مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینه های استان البرز از ابتدای سال ۹۶ تاکنون خبر داد.

اعزام ۱۲۰۰ مبلغ به مساجد و حسینیه های البرز درسال ۹۶

حجت الاسلام سید عباس مسعودی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی البرز، از ابتدای سال جاری با توجه به مناسبت های مذهبی از قبیل رمضان، محرم و صفر اقدام به اعزام ۱۲۰۰ مبلغ و مبلغه به مساجد و حسینیه های استان البرز کرده است.

وی در ادامه گفت: سخنرانی با مضامین دینی و ارزش های معنوی، اجرای گفتمان دینی، جلسات پرسش و پاسخ، بیان احکام، جلسات روخوانی و روان خوانی، کرسی تلاوت، محفل انس با قرآن کریم، روضه خوانی و مداحی را از مهمترین اقدامات مبلغین و مبلغات اعزامی به مساجد و حسینه های استان البرز بوده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه یکی از اقدامات اصلی تبلیغات اسلامی را در راستای توسعه و ترویج آموزه ها و شعائر دینی اعزام مبلغ و مبلغه ذکر کرد، گفت: این سفیران تبلیغی نقش مهم و موثری در آگاهی بخشی دینی به اقشار مختلف مردم استان ایفا کرده است.

مسعودی برگزاری دوره های آموزشی به ویژه در حوضه فضای مجازی را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای کیفیت بخشی به نحوه تبلیغ  برشمرد و گفت: دوره هایی چون دوره آموزش فضای مجازی، رسانه و غیره بر کیفیت بخشی به نحوه تبلیغ مبلغین و مبلغات اثر گذار بوده است.

این مسئول فرهنگی در ادامه افزود: تبلیغات اسلامی البرز علاوه بر مساجد و حسینیه ها اقدام به اعزام مبلغ و مبلغه به مراکز اداری، مدارس، آموزش عالی، مراکز صنعتی، شرکت ها، نهادها، کانون های فرهنگی و تشکل های مردمی، حسینیه ها و هیئت های مذهبی، کارخانه جات و روستاها می کند.

وی با اعلام اینکه ثبت مشخصات مبلغین و مبلغات در سامانه سجام را از دیگر اقدامات تبلیغات اسلامی در راستای ساماندهی به امر تبلیغ برشمرد وگفت:ثبت مشخصات این مبلغین در نظم دهی به نحوه اعزام آن ها اثر گذار بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.