شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان جمهوری اسلامی موظفند برای خدمت صادقانه و بی‌منت به منظور کسب رضایتمندی عمومی تلاش داشته باشند.

مسئولان موظفند برای خدمت صادقانه و بی منت به مردم تلاش کنند

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی روز شنبه در شورای اداری چهارمحال و بختیاری گفت: استکبار جهانی همواره سعی بر ضربه زدن به جمهوری اسلامی داشته است. 
وی افزود: ترورهای فراوان، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و ایجاد نارضایتی بین مردم از مهم‌‍ترین اقدامات استکبار جهانی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و براندازی نظام در ۴۰ سال قبل محسوب می‌شود. 
 استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: مسئولان جمهوری اسلامی موظفند برای خدمت صادقانه و بی‌منت به منظور کسب رضایتمندی عمومی تلاش داشته باشند. 
وی گفت: مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام جمهوری اسلامی می‌توانند از مسئولان در هر رده‌ای که باشند در چارچوب قانون و مقررات پرسش‌های خود را مطرح کنند. 
عباسی به برخی اعتراضات هفته گذشته اشاره و اظهار کرد: تلاش نیروی انتظامی و مأموران امنیتی برای تأمین آرامش در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری قابل قدردانی است. 
وی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری در اعتراضات هفته گذشته جزو استان‌های امن کشور بود. 
استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: مسئولان موظفند تأمین تمامی خواسته‌ها و نیازهای قانونی و به حق مردم را به موقع انجام دهند. 
وی یادآور شد: البته نباید اجازه دهیم عده‌ای فرصت طلب بین مسئولان و مردم تفرقه و شکاف ایجاد کنند. 
عباسی گفت: تامین آرامش بستر اصلی دستیابی به توسعه همه جانبه و پویا در بخش‌های مختلف محسوب می‌شود.
استاندار تصریح کرد:  با توجه به درخواست‌های شهروندان به منظور دفاع از نظام جمهوری اسلامی و پاسخ دندان شکن به اغتشاشگران ساعت ۱۰ صبح فردا یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ راهپیمایی مردمی در ۱۴ نقطه استان برگزار خواهد شد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.