فردیس- وزیر کشور در حکمی «ابوالفضل اینانلو» را به سمت فرماندار شهرستان فردیس در استان البرز منصوب کرد تا این مسئولیت مهم در شهرستان نوپای البرز برای پنجمین بار در عمر کوتاه این شهرستان دستخوش تغییر وتحول شود.

فرماندار «فردیس» برای پنجمین بار تغییر کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، با شکل گیری شهرستان فردیس در  سال ۱۳۹۲ ابتدا سید ابراهیم کسائیان با حفظ مسئولیت فرمانداری نظرآباد به عنوان سرپرست فرمانداری فردیس از سوی استاندار وقت مشغول به کار شد.

اما در کمتر از چندماه این مسئولیت به فرد جدیدی واگذار شد و مهدی مهرور به عنوان نخستین فرماندار این شهرستان در مراسمی معارفه  و آغاز به کار کرد.

حضور مهرور در این مسئولیت تا مهر ۱۳۹۴ یعنی ۲۱ ماه ادامه یافت اما وی نیز با تصمیم مسئولان استان البرز و وزارت کشور جای خود را به علی قنبرزمانی داد.

در ادامه اما حضور قنبرزمانی در سمت فرماندار فردیس نیز  بیش از یک سال طول نکشید و وی با انتصاب به عنوان فرماندار کرج فردیس را خیلی زود ترک کرد.

 حمید احدی دیگرفردی بود که عهده دار مسئولیت سرپرستی فرمانداری شهرستان فردیس شد ، اما حضور این چهره با تجربه نیز بیش از ۱۵ ماه دوم نیاورد و در نهایت ۱۶ دیماه (امروز) با حکم وزیر کشور بار دیگر این مسئولیت مهم در شهرستان فردیس برای پنجمین بار در عرض ۴ سال اخیر دچار تغییر شد.

 انتخاب اینانلو به سمت فرماندار جدید شهرستان فردیس از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور رسانه ای شد و باید دید حضور ششمین نام در فرمانداری فردیس با چه تحولاتی در این شهرستان همراه است وآیا او نیز به مانند فرمانداران قبل عمری کمتر از دوسال را در این مسئولیت تجربه می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.