قزوین_ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: مددجویان در مراجعه به کمیته امداد از وجود مشکلات مختلف در زندگی خویش سخن می گویند ولی مهمترین نیاز آنها اشتغال است چراکه با اشتغال زایی و کسب درآمد زمینه حل بسیاری از مشکلات فراهم می‌آید.

اشتغال مهمترین نیاز مددجویان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، مدیرکل کمیته امداد این استان روز شنبه در نشست با رئیس اتاق بازرگانی به بررسی راهکارهای استفاده از محصولات تولیدی و ایجاد فرایند حضور مددجویان در زمینه بسته بندی محصولات صاداراتی پرداخت.

مجید مؤمنی در این نشست مشکل اصلی مددجویان تحت حمایت را اشتغال و مسکن خواند و گفت: مشکل فقر با کمک بلاعوض حل نمی‌شود البته در خصوص برخی از مددجویان که فاقد توانایی کار بوده و یا در سنین کودکی هستند، لازم است حمایت‌های مالی صورت گیرد.

وی ادامه داد: ایجاد اشتغال رویکردی عزتمندانه است که برای رفع فقر و محرومیت دنبال می‌کنیم چراکه هر کسی که دارای شغل باشد دیگر نیازی به کمک دیگران نخواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین افزود: مددجویان در مراجعه به کمیته امداد از وجود مشکلات مختلف در زندگی خویش سخن می گویند اما مهمترین نیاز آنها اشتغال است چراکه با اشتغال زایی و کسب درآمد زمینه حل بسیاری از مشکلات فراهم می‌شود.

مومنی عنوان کرد: اگر مشکل اشتغال خانواده‌های مددجو و در کنار آن مسکن آنها را تأمین کنیم بستر حل بسیاری از مشکلات فراهم می‌شود.

در ادامه معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع استانداری قزوین نیز در خصوص راهکارهای استفاده از توانمندی و ظرفیت‌های مددجویان دیدگاه‌هایی را ارائه کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.