تبریز- خلیفه کل ارامنه آذربایجان با بیان اینکه امروز ارامنه ایران در زیر پرچم جمهوری اسلامی به صورت برابر با دیگر ادیان و مذاهب زندگی می‌کنند، گفت: ما با مسلمانان برادر بوده و از حضور مسؤولان در کنار ارامنه خوشحالیم.

ارامنه زیر پرچم نظام اسلامی به صورت برابر با دیگر ادیان زندگی می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین، گریگور چیفت‌چیان بعد از ظهر امروز در جشن میلاد حضرت مسیح(ع) در کلیسای حضرت مریم(س) تبریز اظهار داشت: مفتخر هستیم که در این جشن مسؤولان استانی نیز حضور داشته و این باعث دلگرمی همه ماست. 

وی با بیان اینکه مسؤولان با خدمات خود آرامش را به جامعه آورده‌اند، افزود: ما نیز به عنوان ارامنه استان خود را در کنار مردم و مسؤولان می‌دانیم و عضوی از کل نظام هستیم.

خلیفه ارامنه آذربایجان با اشاره به اتفاقات اخیر مبنی بر انتخاب قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، ابراز کرد: حضرت عیسی مسیح(ع) در فلسطین به دنیا آمده و متولد اورشلیم است ولی شیطان بزرگ و استکبار جهانی می‌خواهند خاک فلسطین را جدا کنند در حالی که فلسطین، اورشلیم و بیت‌المقدس برای همه ادیان بوده و متعلق به فرد و افراد خاصی نیست. 

وی اذعان داشت: امروز که همه ما در زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران به صورت برابر زندگی می‌کنیم، باید تعاملات و همکاری‌های لازم در راستای پیشرفت کشور را داشته باشیم. 

اسقف چیفت‌چیان با تاکید به اینکه ما همه با مسلمانان برادر بوده و از حضور مسؤولان در برنامه‌های ما و کنار ارامنه خوشحالیم، گفت: این حضور و رسیدگی مسؤولان به امور باعث دلگرمی تک‌تک ما شده است. 

خلیفه کل ارامنه آذربایجان تصریح کرد: ما این جشن را فرصتی دانسته و برای سلامتی رهبر عزیزمان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سایر مسؤولان خادم دعا می‌کنیم که برای آرامش و امنیت کشور تلاش می‌کنند. 

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.