عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ با اعلام اینکه این کمیسیون با حذف ۳۴ میلیون یارانه بگیر موافقت نکرد، گفت: تبصره ۱۸ مربوط به افزایش حامل‌های انرژی حذف شد و ۱۰ هزار میلیارد تومان از محل کالاهای اموال تملیکی برای اشتغال اختصاص خواهد یافت.

۱۰ هزار میلیارد تومان از فروش اموال قاچاق برای اشتغال/ کمیسیون تلفیق با حذف ۳۴ میلیون یارانه‌بگیر موافقت نکرد

به گزارش قدس آنلاین، جبار کوچکی‌نژاد در رابطه با مصوبات عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ اظهار داشت: بر اساس آخرین مصوبه تبصره ۱۸ لایحه که مربوط به درآمد ۱۷ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومانی از محل افزایش حامل‌های انرژی برای موضوع ایجاد اشتغال و تولید در نظر گرفته شده بود، حذف شد.

وی ادامه داد: بر این اساس هر گونه افزایش قیمت حامل‌های انرژی از جمله بنزین و گازوئیل حذف شده و برای اشتغال تصمیم دیگری اتخاذ شد. 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مورد حذف دهک‌های یارانه‌بگیر نیز گفت: کمیسیون تلفیق با موضوع حذف ۳۴ میلیون نفر از یارانه‌بگیران موافقت نکرد و این اختیار به دولت داده شد تا برمبنای قانون بودجه ۹۶ و ۹۵ یارانه ثروتمندان را حذف کند، اما اینکه تعداد آنها چقدر خواهد بود، بر عهده و اختیار دولت است.

کوچکی‌نژاد در مورد اشتغال نیز تصریح کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون ۱۰ هزار میلیارد تومان از اموال و کالاهایی که در انبارهای سازمان اموال تملیکی وجود دارد، برای ایجاد اشتغال هزینه شود.

وی تأکید کرد: کالاهایی که در اختیار سازمان اموال تملیکی است، متشکل از کالاهای قاچاق ، متروکه و بلاصاحب بوده که باید آنها را بفروشد و در اختیار اشتغال قرار دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.