وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمود علوی امروز (شنبه ۱۶ دی ماه ۹۶ )در مراسم ترحیم سه شهید وزارت اطلاعات درارومیه با تبریک و تسلیت شهادتِ شهدای امنیت به محضر رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی، سربازان گمنام امام زمان (عج) و خانواده معظم سه شهید والامقام، تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به زودی پاسخ کوبنده ای به گروهک های تروریستی و ضد انقلاب منطقه خواهند داد.   

وزیر اطلاعات در این مراسم با اشاره به این که شهادت آرزوی جوانان این مرز و بوم است گفت: جوانان این مرز و بوم با رشادت خود توطئه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) همواره آماده شهادت هستند و شهادت را یک سعادت دنیوی و اخروی برای خود می دانند.

علوی ادامه داد: شهدای انقلاب اسلامی با شهادت به زندگی جاودانه دست یافته اند و راه پر افتخار امام حسین (ع) را ادامه می دهند.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) گلوله ها را می پذیرند اما به دشمن اجازه برهم زدن امنیت را نمی دهند.

وی اضافه کرد: گروهک های تروریستی مطمئن باشند که اراده ی  فرزندان این مرز و بوم را نمی توانند متزلزل کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این که زندگی عزتمندانه و مرگ شرافتمندانه دو راه تاکید شده در دین مبین اسلام است گفت: شهادت ها، اراده ها را پولادین، گام ها را استوار و مقاومت ها را پایدار می کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.