شهرکرد-مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری از استقرار بیش از ۴۰ واحد صنفی در شهرک صنعتی جونقان خبر داد.

۴۰ واحد تولیدی در شهرک صنعتی جونقان مستقر شدند

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی،علیرضا شفیع‌زاده گفت:  طبق مذاکرات متعدد با شورای اسلامی شهرهای لردگان و جونقان و همچنین هماهنگی‌های لازم با فرمانداری ‌تابعه، تفاهم‌نامه‌هایی با اصناف این دو شهر به منظور استقرار صنوف مختلف در دو شهرک صنعتی لردگان و جونقان در چهارمحال و بختیاری منعقد شد. 
وی افزود: در همین راستا واگذاری زمین به صنوف آغاز شد که در حال حاضر بیش از ۴۰ واحد صنفی برای استقرار در شهرک صنعتی جونقان با این شرکت قرارداد تنظیم کردند. 
شفیع‌زاده خاطرنشان کرد: این راهبرد بر اساس تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، اتاق اصناف ایران و مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران و دبیرخانه هیأت عالی نظارت بر سازمان های صنفی  یکی از راهبردهای کارگروه اجرایی توسعه بنگاه های خرد، کوچک و متوسط در چهارمحال و بختیاری است. 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد : ایجاد زمینه‌های لازم برای برخورداری بنگاه‌های خرد، کوچک و متوسط صنفی از حمایت‌ها و معافیت‌های گوناگون مشابه واحدهای صنعتی، از تعهدات قابل توجه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که می‌تواند مشوق ارزشمندی برای صنوف مختلف به منظور رونق بخشی به فضای کسب و کار محسوب شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.